KOŃCOWA MODLITWA DO ŚWIĘTEGO

Oto, najłaskawszy Ojcze, opowiedziałem Twoje czyny, chociaż posłużyłem się słowami nieozdobnymi, pisząc tak, jak umiałem najlepiej. Pokazałem Twoją prawdziwą wielkość, może nie w pełni, ale wedle tego, co wiedziałem.
Proszę Cię, święty Ojcze, pamiętaj o mnie, a także o wszystkich braciach Twojej rodziny; Ty, który dostąpiłeś tego szczęścia, że w życiu nieśmiertelnym stoisz przy tronie Boga, przez swoje zasługi wyciągnij z dołu zagłady i z kałuży błota nas, którzy wzdychamy do Ciebie.
Pamiętaj o serdecznym miłosierdziu, które hojnie okazywałeś nieszczęsnym w czasie, gdy żyłeś w ciele, lecz nie według ciała. Ty, który złączony ze Źródłem miłosierdzia pijesz ze strumienia szczęścia, zlej na spragnionych zdrój jeszcze obfitszej łaski. Amen.

11 komentarzy:

  1. Anonimowy25.2.12

    Sw Antoni modl sie o nawrocenie meza niech zarwie z cudzolostwem i przestanie obrazac Boga Ojca ,Niech sie pojedna z Bogiem przez Sakrament Pokuty.

    OdpowiedzUsuń
  2. św. Antoni, opiekunie małżeństw, proszę o uzdrowienie mojego małżeństwa, o dar miłości m-dzy nami, dar przebaczenia, pokory, niedopuszczenie do rozstania. O uleczenie mojego męża Mariusza, oświecenie jego umysłu i serca, by spojrzał na sakrament jaki przyjęliśmy 7 miesięcy temu oczyma prawdziwej miłości i zrozumiał że o małżeństwo należy walczyć. Weź nas w swoja opiekę i wyproś nam u Boga te łaski.

    OdpowiedzUsuń
  3. Anonimowy16.6.13

    módl się

    OdpowiedzUsuń
  4. Anonimowy22.6.13

    św Antoni ,opiekunie małżeństw weż pod soją opiekę mołżeństwo moich rosziców aby sie kochali i żyli w szczęsciu miłości i z Panem Bogiem amen.Wyjednaj mi u Boga i szczęscie na długie lata powrót do zdrowia mojego taty.
    Modlś zię za nami

    OdpowiedzUsuń
  5. Anonimowy3.4.14

    przebacz mi i ulecz prosze

    OdpowiedzUsuń
  6. Anonimowy3.3.15

    Sw. Antoni jesteś cudowny ,za wszystkie okazane laski dziękuję , a było ich całe mnóstwo. Kocham Cię i proszę wstawiaj się u Kochanego Jezusa za wszystkimi których noszę w sercu , o wiarę i miłość i roztropność proszę. Ela

    OdpowiedzUsuń
  7. Anonimowy12.6.15

    Kochany Sw. Antoni proszę Ciebie o dar dobrej spowiedzi, dobra i kochana zone jeśli taka wola Boza , o uzdrowieni i pomoc finansowa.Bardzo serdecznie dziekuje Tobie za wstawiennictwo u Tronu Boga.

    OdpowiedzUsuń
  8. Anonimowy9.1.16

    Proszę o łaski dla moich dorosłych dzieci Rałała z źoną Beatą, çórki Katarzyny i Przemysława z Eweliną,prowadź ich proszę szczęliwą drogą.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Św Antoni. Proszę o łaski dla mojej rodziny, dobre zakończenie sprawy Bogu wiadomej, zdrowie dla mnie i przyjaciela. Proszę wstaw sie za nami i nigdy nie opuszczaj.

      Usuń
  9. Sw ANTONI BLAGAM WYSLUCHAJ MOICH PROSB O ZDROWIE I DOBRE WYNIKI BADAN DKA PRZYJACIELA, ZDROWIE DLA MNIE, NIECH OPUSCI MNIE NERWOWOSC, DAJ MI CIERPLIWOSC I WSTAW SIE ZA MOIMI MODLITWAMI DO BOGA. PROSZE NIE OPUSZCZAJ NAS.

    OdpowiedzUsuń
  10. Anonimowy13.6.23

    Święty Antoni, proszę o uzdrowienie kręgosłupa.

    OdpowiedzUsuń