Prośby do św. Antoniego

Święty Antoni, hojnie obdarzony łaską Boża, uproś nam odzyskanie utraconej przez grzech ciężki łaski uświęcającej.
Ciebie uczynił Bóg wielkim świętym, możnym cudotwórcą, pomocą w odnajdowaniu rzeczy zgubionych, obrońcą uciśnionych, skutecznym orędownikiem – pomóż nam – garnącym się do Ciebie z ufnością, abyśmy doznali Twej pomocy i opieki.
Oddal od nas szatana, zamierzającego nas skrzywdzić.
Tego, który krzywdzi innych, natchnij, aby krzywdy naprawił, a szkody wynagrodził.
Oświeć tych, w których dłoniach znajdują się szale wagi sprawiedliwości, by wydawali sprawiedliwe wyroki.
Zachowaj naszą dobrą sławę, broń przed potwarzami, złymi językami i sercami.
Nie daj nam, święty jałmużniku, zginąć z braku pokarmu i opieki w czasie choroby i w podeszłym wieku.
Uproś błogosławieństwo Boże dla naszej codziennej pracy, pomóż i zachowaj nasze siły.
Ojcze ubogich i uciśnionych, gdy niepewność jutra popchnie nas do rozpaczy, przyjdź nam ze skuteczną pomocą. Bądź tarczą i obroną dzieci, oddanych Ci w opiekę przez troskliwe matki.
Natchnij ufnością i wiarą w Opatrzność Bożą ojców, przychodzących do Ciebie w rozterce ducha.
Strzeż, zachowaj i błogosław wszystkich garnących się pod Twoją opiekę. Niech przy Tobie i za Twoim wzorem wszyscy uczą się miłości Bogarodzicy Maryi oraz czci dla Jej Boskiego Syna.
Przyrzekamy Ci, że będziemy unikali pijaństwa i obmowy bliźnich.
Obiecujemy panować nad skłonnością do gniewu i rozwiązłości.
Pragniemy być sługami i zwiastunami zgody, pokoju i poszanowania prawa Bożych i kościelnych.

Wielki, pełen chwały i majestatu Boże, Panie Jezu Chryste, oświeć umysł mój. Daj mi wiarę mocną, ufność i doskonałą miłość. Daj mi, Panie, bym wierny był Twoim prawom, posłuszny Twym natchnieniom, we wszystkim szukał pełnienia Twej świętej woli. Amen.

Antoni czyniący cuda, najlitościwszy przyjacielu tych, którzy się do Ciebie uciekają.
Bądź opiekunem i obrońcą moim oraz mego domu.
Zachowaj od nieszczęść, chorób i smutków moich najbliższych i drogich memu sercu.
Osłaniaj dom i nasze życie od ognia, chorób i spustoszeń wojny. Odwróć karę Bożą. Broń od niedostatku, wspieraj w pracy, pomóż dobrze wykonać obowiązki stanu i powołania.
Niech moje życie służy chwale Bożej, pożytkowi Ojczyzny, pomocy i przykładowi bliźnim, a mnie niech wyjedna zbawienie wieczne.
Oddaję Tobie duszę i ciało, umysł i serce, zmysły i zamiary, całego siebie. Kieruj i rządź mną tu, na ziemi, a gdy przyjdzie kres mej doczesnej wędrówki, przeprowadź przez Sąd Boży i bezpiecznie doprowadź do Królestwa Bożego. Amen.

595 komentarzy:

  1. Anonimowy14.9.11

    Proszę o modlitwę za mnie o mój spokój wewnętrzny aby mnie nie zwolnili z pracy i o Boże błogosławieństwo na każdy dzień.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Anonimowy16.8.14

      PROSZĘ O POMOC SW. ANTONI

      Usuń
    2. Anonimowy13.10.14

      Proszę o znalezienie aparatu Antoni i wszyscy święci

      Usuń
    3. Anonimowy21.10.14

      Proszę o pomoc w znalezieniu dziewczyny i pracy

      Usuń
  2. Anonimowy2.10.11

    SW ANTONI BLAGAM ZONE madra zdrowa mloda kochajaca Boga i syna ze wzajemnioscia oto samo prosze dla corki Marysi a dla syna wojciecha o to zeeby znowu zacza chodzic na msze i zeby mogl wziac slub koscielny ARATOJ BLAGAM mnie imoich najbliszych bo jestesmy wniebespieczenstwie a to jest moja wina prosze przepros za mnie TROJCE PRZENAJSWIECZA I MATUCHNE SW KOCHAM CIE SW ANTONI

    OdpowiedzUsuń
  3. Anonimowy2.10.11

    BLAGAM SW ANTONI zac mi dobra prace zebym mogla pmoz swoim dzieciom BLAGAMakze o nawrocenie mezaaby zapragna spodkac sie z corka zeby juz jej nie przeklinal BLAGAM tez zeby sie zgodzil zta parafia i zeby niezlorzeczyl na ksiezy BLAGAM bo ztego powodu bardzo cierpie KOCHAM CIE SW ANTONI wieze ze zdzalasz cud w mojej rodzinie

    OdpowiedzUsuń
  4. Anonimowy10.10.11

    SwmAntoni blagam o modlitwy o milosierdzie boze.

    OdpowiedzUsuń
  5. Anonimowy16.11.11

    NAJDROZSZY ŚWIETY ANTONI. BŁAGAM POMÓŻ CALEJ MOJEJ RODZINIE. MĘZOWI TY WIESZ CO.SYNOWI BY MIAŁ PRACE I BY BYŁ ZADOWOLONY Z NIEJ.A CÓRKE BŁAGAM SPROWADZ NA DOBRA DROGE BO Z MĘŻEM POTRAKTOWAŁA RODZICÓW JAK. TY WIESZ A TERAZ BY SIE IM ULOZYŁO BY DZIECIĄTKO KTÓRE MAJA ŻYLO W MIŁOSCI I MĄDROSCI BŁAGAM TWE SERCE NAJTRZYSTRZE BY ZERKŁO NA MOJA CALA RODZINE I PRZEDEWSZYSTKIM BŁAGAM O MNIE.

    OdpowiedzUsuń
  6. Anonimowy24.11.11

    NAJDROZSZY ŚWIETY ANTONI UFAM CI BEZGRANICZNIE BO POMOGLES SYNOWI............. POMÓZ JESZCZE MI I MOJEJ CÓRCE A PRZEDEWSZYSTKIM MĘZOWI ..... CAŁA MOJA RODZINA POTRZEBUJE WSPARCIA I POMOCY BŁAGAM NIE ZAPOMNIJ NIE POZWÓL BY DALEJ TAK SIE DZIAŁO ........ BÓG ZAPŁAC

    OdpowiedzUsuń
  7. Anonimowy27.12.11

    Św. Antonio proszę o cud uzdrowienia Jarka z choroby nowotworowej.

    OdpowiedzUsuń
  8. Anonimowy2.1.12

    Św.Antoni Proszę cię o zdrowie dla mojej całej rodziny...a w szczególności mamy,męża oraz teściowej.Bardzo cię proszę o łaskę macierzyństwa dla mnie tak bardzo tego pragnę i tak długo czekam na swoje pierwsze upragnione dziecko...Bóg zapłać Św.Antoni

    OdpowiedzUsuń
  9. Anonimowy15.1.12

    Św.Antoni proszę w intencji pewnego chłopaka,który jest w więzieniu,o łaski i Miłosierdzie dla niego oraz o wysłuchanie prośby,którą znasz.

    OdpowiedzUsuń
  10. Anonimowy27.1.12

    NAJDROZSZY ŚWIETY ANTONI. BŁAGAM POMÓŻ CALEJ MOJEJ RODZINIE. MĘZOWI TY WIESZ CO.SYNOWI BY MIAŁ PRACE I BY BYŁ ZADOWOLONY Z NIEJ.A CÓRKE BŁAGAM SPROWADZ NA DOBRA DROGE BO Z MĘŻEM POTRAKTOWAŁA RODZICÓW JAK. TY WIESZ A TERAZ BY SIE IM ULOZYŁO BY DZIECIĄTKO KTÓRE MAJA ŻYLO W MIŁOSCI I MĄDROSCI BŁAGAM TWE SERCE NAJTRZYSTRZE BY ZERKŁO NA MOJA CALA RODZINE I PRZEDEWSZYSTKIM BŁAGAM O ZDROWIE DLA MNIE. I MILOSC ,ZGODE I NAWROCENIE DO BOGA O POTRZEBNE I NIEZBEDNE LASKI DLA CALEJ RODZINY NASZEJ.AMEN

    OdpowiedzUsuń
  11. Anonimowy28.1.12

    SW ANTONI BLAGAM o pomoc pomoz kochac Boga calym sercem cala dusza ze wszystkich sil ze wzajemnioscia i o to samo prosze dla meza i dzieci .ziecia i synowej wnukow i tych wszystkich za ktorych sie modle o to zeeby znowu zacza chodzic na msze i zeby mogl wziac slub koscielny A RATOJ BLAGAM mnie i moich najbliszych bo jestesmy wniebespieczenstwie a to jest moja wina ratuj nasza rodzine przed wrogami ktorzy nam szkodza i zatruwaja zycie i milosc w naszej rodzinie .Upros laske nawrocenia la moich braci siostry i ich ridzin oraz Mamy i naszych krewnych .prosze przepros za mnie TROJCE PRZENAJSWIECZA I MATUCHNE SW KOCHAM CIE SW ANTONI

    OdpowiedzUsuń
  12. Anonimowy1.2.12

    NAJDROZSZY ŚWIETY ANTONI. BŁAGAM POMÓŻ CALEJ MOJEJ RODZINIE.WYPRASZAJ LASKE NAWROCENIA I POJEDNANIE DLA NAS WSZYSTKICH PRZEZ SAKRAMENT POKUTY.SRAW SW ANTONI ABYSMY WSZYSCY CHODZILI NA MSZE SW. CALA RODZINA .POMAGAJ MOJEJ MAMIE I RODZENSTWU Z RODZINAMI .POBLOGOSLAW ZIECIA I SYNOWA ZAPROWADZ ICH PRZED MAJESTAT BOZY NIECH PRZYJMA CHRZEST SW

    OdpowiedzUsuń
  13. Anonimowy6.2.12

    NAJDROZSZY ŚWIETY ANTONI. BŁAGAM POMÓŻ CALEJ MOJEJ RODZINIE.WYPRASZAJ LASKE NAWROCENIA I POJEDNANIE DLA NAS WSZYSTKICH PRZEZ SAKRAMENT POKUTY.SPRAW SW ANTONI ABYSMY WSZYSCY CHODZILI NA MSZE SW. CALA RODZINA .POMAGAJ MOJEJ MAMIE I RODZENSTWU Z RODZINAMI .POBLOGOSLAW ZIECIA I SYNOWA ZAPROWADZ ICH PRZED MAJESTAT BOZY NIECH PRZYJMA CHRZEST SW
    DOPOMOZ IM FINANSOWO ,NAUCZ UMIEJETNIE OSZCZEDNIE GOSPODAROWAC.

    OdpowiedzUsuń
  14. Anonimowy6.2.12

    NAJDROZSZY ŚWIETY ANTONI. BŁAGAM POMÓŻ CALEJ MOJEJ RODZINIE.WYPRASZAJ LASKE NAWROCENIA I POJEDNANIE DLA NAS WSZYSTKICH PRZEZ SAKRAMENT POKUTY.SRAW SW ANTONI ABYSMY WSZYSCY CHODZILI NA MSZE SW. CALA RODZINA .POMAGAJ MOJEJ MAMIE I RODZENSTWU Z RODZINAMI .POBLOGOSLAW ZIECIA I SYNOWA ZAPROWADZ ICH PRZED MAJESTAT BOZY NIECH PRZYJMA CHRZEST SW

    OdpowiedzUsuń
  15. Anonimowy3.3.12

    Proszę z całego serca, o przemienienie duszy mojego Ukochanego męża i dzieci o światło Ducha Sw dla nas niech nas prowadzi i wskaże drogę do dobrego . żebyśmy zaczęli żyć mocniej wiarą i nadzieją Bożą. Panie Jezu, przebacz nam nasze grzechy, wzmocnij nasza wiarę, a najbardziej proszę Cię o to abyśmy byli zdrowi,i bardziej sie szanowali jeśli jest taka wola Twoja . Proszę opikuj się nami w trudnych sytuacjach.

    OdpowiedzUsuń
  16. Anonimowy16.3.12

    Sw. Antoni prosze o laske uzdrowienia zwiazku z Krzysztofem.Pomoz nam pokonac wszelkie przeszkody abysmy mogli wrocic do siebie.Sw. Antoni oczysc nasze relacje w zwiazku aby Krzysztof otworzyl sie ponownie do mnie i mogl wrocic. Umocnij nasza wiare i nasza milosc.Blagam Cie o pomoc z calego serca uslysz moje wolanie Sw.Antoni i uczyn dla mnie cud. Dziekuje.

    OdpowiedzUsuń
  17. Anonimowy24.3.12

    za wstawiennictwem św. Antoniego proszę pokornie o Bożą pomoc w rozwiązaniu bardzo trudnej sprawy, o Boże miłosierdzie i potrzebne Łaski

    OdpowiedzUsuń
  18. Anonimowy31.3.12

    Św. Antoni proszę o umocnienie wiary w rodzinie i łaskę uzdrowienia syna z ciężkiej choroby.Uproś u Boga pomoc w rozwiązaniu trudnej urzędowej sprawy .

    OdpowiedzUsuń
  19. Anonimowy31.3.12

    Św. Antoni za wstawiennictwem Twoim proszę o opiekę nad nami.

    OdpowiedzUsuń
  20. Anonimowy30.4.12

    ŚW.Antoni proszę o łaskę bycia matką.

    OdpowiedzUsuń
  21. Anonimowy12.5.12

    SW.ANTONI prosze o wzmocnienie mojej wiary.Prosze o laske uzdrowienia, o Boze Milosirdzie

    OdpowiedzUsuń
  22. Bozena21.5.12

    Kochany Swiety Antoni,blagam o modlitwe za mnie ,zeby wrocilo mi zdrowie ,by skonczyl sie ten straszny bol.Dziekuje

    OdpowiedzUsuń
  23. Anonimowy13.6.12

    Św.ANTONI- dziękuję Ci za to że jesteś,dzisiaj jest Twoje Święto.Oddaję Tobie duszę i ciało, umysł i serce, zmysły i zamiary, całego siebie. Kieruj i rządź mną tu, na ziemi, a gdy przyjdzie kres mej doczesnej wędrówki, przeprowadź przez Sąd Boży i bezpiecznie doprowadź do Królestwa Bożego.
    Kocham Cię Śwęty ANTONI - Panie Boże dziękuję Ci za Świetego Antoniego. GRAŻYNA

    OdpowiedzUsuń
  24. Anonimowy4.8.12

    Proszę cię Św.Antoni pomóż mi abym znalazł dziewczynę, i aby u mnie w pracy było wszystko dobrze.

    OdpowiedzUsuń
  25. Anonimowy4.8.12

    sSw Antoni prosze cie pomoz mojemu synowi porzucic palenie papierosow i marihuany i odmien jego zycie

    OdpowiedzUsuń
  26. Anonimowy16.8.12

    Błagam cię Św.Antoni dopomóż mojemu synowi znaleźć pracę i kobietę, którą pokocha z wzajemnością. Proszę Cię i błagam o to Sw. Antoni. AMEN

    OdpowiedzUsuń
  27. Anonimowy16.8.12

    Proszę cię Św.Antoni pomóż mojemu synowi Michałowi znaleźć pracę i dziewczynę,którą pokocha z wzajemnością. AMEN

    OdpowiedzUsuń
  28. Anonimowy16.8.12

    Kocham Cię Święty Antoni. AMEN

    OdpowiedzUsuń
  29. Anonimowy25.8.12

    Święty Antoni, proszę Cię o cud uzdrowienia mego Taty z nagłej ciężkiej choroby. Justyna

    OdpowiedzUsuń
  30. Anonimowy7.10.12

    Sw. Antoni prosze o modlitwe za Grzegorza o uzdrowienie duchowe ze wszystkich zranien,by zgodzil sie na spotkania DDA,o ratowanie malzenstwa Magdy i Grzegorza ,by ich serca napelnily sie miloscia,radoscia,bozym milosierdziem,o laske nawrocenia i ochrone przed wszelkimi atakami zla-o boze blogosl, opieke Matki Najsw.Dary Ducha Sw, dla rodziny Agaty,Janiny,Joanny,Barbary,Teresy,Marysi,Aliny,Renaty,Grazyny,Ani-o uleczenie z pijanstwa Aliny,Haliny,Heleny,Tadeusza,Grzegorza,Damiana,Wojciecha.

    OdpowiedzUsuń
  31. Anonimowy7.10.12

    Sw. Antoni ratuj malzenstwo Magdy i Grzegorza,cron przed atakami zla i daj laske nawrocenia- uzdrow Grzegorza ze wszystkich zranien duchowych,chron przed atakami zla,ulecz zniewolenia zle nalogi i pokusy-ulecz z pijanstwa Aline,Haline,Helene,Tadeusza,Grzegorza,Damiana,Emila,Grzegorza,Wojciecha-prosze o potrzebne laski dla rodziny Janiny,Agaty,Joanny,Teresy,Renaty,Grazyny,Marysi.

    OdpowiedzUsuń
  32. Anonimowy10.10.12

    Św. Antoni, Tobie w opiekę oddaję mój związek z Adamem i proszę wyproś dla Adama łaskę wiary i nawrócenia i dopomóż mu otworzyć się na Jezusa i przystąpić do sakramentów świętych. Kasia

    OdpowiedzUsuń
  33. Anonimowy10.10.12

    Kochany Św.Antoni, Tobie w opiekę oddaję mój związek z Adamem i proszę wyproś dla Adama łaskę wiary i nawrócenia i dopomóż mu otworzyć się na Jezusa i przystąpić do sakramentów świętych.Pomóż abyśmy stworzyli prawdziwie świętą rodzinę. Kasia

    OdpowiedzUsuń
  34. Anonimowy18.10.12

    Święty Antoni bardzo proszę Ciebie o pomoc w rozwiązaniu trudnych spraw w pracy. Proszę o spokojną pracę. Wysłuchaj moich próśb.Amen.

    OdpowiedzUsuń
  35. Anonimowy27.10.12

    Swiety Antoni prosze Cie o modlitwe w intencji syna,upros laski u Jezusa Milosiernego o nawrocenie syna na droge wiary,zeby Bog Wszechnocny oddali od niego zlo w ktorym sie pograzyl.Prosze o szczesliwe rozwiazanie jego trudnych,beznadziejnych spraw w ktore sie wplatal.Pros za nim,zeby dobry Bog obdarzyl go Darami Ducha Swietego

    OdpowiedzUsuń
  36. Anonimowy1.11.12

    Święty Antoni z serca pełnego ufności dziękuję Ci za pomoc jaka od Ciebie przyszła. Wspieraj mnie i moich Bliskich swą łaską i kiedyś doprowadż do Boga. Pomóż święty odnależć wiarę moim dzieciom.
    Hania

    OdpowiedzUsuń
  37. Anonimowy5.11.12

    Sw. Antoni!Proszę o opiekę nad nami,o przemienienie dusz mojego męža, dzieci i o lasce uzdrowienia mojej mamy
    Janina

    OdpowiedzUsuń
  38. Anonimowy6.11.12

    SW. Antoni pomoz Agacie w trudnej sprawie w pracy,chron ja i rodzine przed wszelkimi atakami zla-uzdrow Grzegorza ze wszystkich zranien duchowych ,daj laske nawrocenia,chron przed wszelkimi atakami zla,ulecz zniewolenia-pomoz Marcinowi w zyciu i w pracy.

    OdpowiedzUsuń
  39. Anonimowy20.11.12

    Święty Antoni, proszę Cię z całego serca o uzdrowienie z dolegliwości jakie znasz. Nigdy mnie nie zawiodłeś, dlatego liczę na Ciebie, módl się za mną.

    OdpowiedzUsuń
  40. Anonimowy25.11.12

    Św.Antoni proszę o łaskę trzzeżwości dla Emila.

    OdpowiedzUsuń
  41. marcin25.11.12

    sw.antoni prosze cie o laske uzdrowienia i zdrowia dla mikolajka i calej rodz.wysluchaj nas

    OdpowiedzUsuń
  42. Anonimowy10.12.12

    Sw. Antoni uzdrow Grzegorza ze wszystkich zranien duchowych i daj laske nawrocenia,ulecz zle nalogi i pokusy i chron przed wszelkimi atakami zla-ratuj malzenstwo Magdy i Grzegorza,by panowal spokoj,jednosc,milosc i zgoda-ulecz Roberta z hazardu i chron-pomoz Agacie i Krystynie w trudnej sprawie-chron przed zlem rodzine Agaty,Janiny,Barbary,Krystyny,Joanny,Aliny,Teresy,Marysi,Grazyny,Danuty.

    OdpowiedzUsuń
  43. św. Antoni, opiekunie małżeństw, proszę o uzdrowienie mojego małżeństwa, o dar miłości m-dzy nami, dar przebaczenia, pokory, niedopuszczenie do rozstania. O uleczenie mojego męża Mariusza, oświecenie jego umysłu i serca, by spojrzał na sakrament jaki przyjęliśmy 7 miesięcy temu oczyma prawdziwej miłości i zrozumiał że o małżeństwo należy walczyć. Weź nas w swoja opiekę i wyproś nam u Boga te łaski.

    OdpowiedzUsuń
  44. Anonimowy8.1.13

    MÓJ NAJDROŻSZY ŚWIETY ANTONI -WIERZE ZE TO TY I TYLKO TY POMOGLEŚ MOJEJ CÓRCE I SYNOWI I PRZEDEWSZYSTKIM MI . ZA CO SERDECZNE BÓG ZAPLAC...... BLAGAN PO RAZ KOLEJNY POMÓŻ MOJEMU SYNOWI ANDRZEJOWI ZNAJSĆ PRACE .UWIERZ A WIDZISZ ŻE JEST PRACOWITY CHCE A ZAWSZE COS NIE TAK . BŁAGAM POMOZ ZNAJSC MU TĄ PRACE . KOCHAM CIE I JESZCZE RAZ ..........BÓG ZAPLAC......

    OdpowiedzUsuń
  45. Anonimowy15.1.13

    Swiety Antoni z calego serca chce podziekowac ci za TE wszystkie cuda, ktore dla mnie uczyniles. Tyle razy dales mi swiadectwo tego ze moja modalitwa Zawsze zostaje wyslychana chociaz na to nie zasluzylam. Z calego serca dziekuje Swiety Antoni naprawde czyni cuda!

    OdpowiedzUsuń
  46. Anonimowy20.1.13

    Prosze o modlitwe o powrót do zdrowia duszy i ciała o pomoc i łaski Ducha Świętego dla Broni.

    I w intencjach P.Bogu wiadomych.
    Bóg zapłać za modlitwe

    OdpowiedzUsuń
  47. Anonimowy30.1.13

    kochany ŚWIETY ANTONI miej w opiece moja rodzine, pomóż znajsć synowi prace, pomóz córce by dobrze sie jej zyło i PRZEDEWSZYSTKIM BARDZO DZIEKUJE ZA SIOSTRE KTÓRA URATOWAŁES I NIE ZAPOMINAJ O MEŻU ,,,, SERDECZNIE BÓG ZAPŁAC

    OdpowiedzUsuń
  48. Anonimowy23.2.13

    sw. Antoni pomozw trudnych sprawach Teresie,Magdalenie,Agacie,Krystynie,Marcinowi,Alinie,Grzegorzowi-wyzwol Roberta z hazardu i daj nawrocenie,chron jego i rodzine,pomoz w znalezieniu stalej pracy dla Teresy,Magdaleny,Pawla,Marcina,Grzegorza-o laske zdrowia dla Janiny,Joanny,Boguslawa,Henryka,Marcina,Lucjana,Teresy.

    OdpowiedzUsuń
  49. Anonimowy18.3.13

    Kochany Św Antoni, błagam, aby dzisiejsze spotkanie zakończyło tą straszną sytuację, która trwa już prawie rok. Błagam o wstawiennictwo, abyśmy znów byli jak rok temu. Pełni miłości i wiary.

    OdpowiedzUsuń
  50. Anonimowy2.4.13

    Prosze o modlitwe za Roberta o wyzwolenie z hazardu i nawrocenie--za Grzegorza o uzdrowienie duchowe i psychiczne ze wszystkich zranien,uleczenie zlych nalogow i pokus i nawrocenie--za malzenstwo Magdy i Grzegorza o ochrone nierozerwalnosci malzenskiej--o laske zdrowia dla Marcina,Teresy,Joanny,Janiny,Henryka.

    OdpowiedzUsuń
  51. Anonimowy7.4.13

    Proszę o modlitwę za mnie o wszelkie łaski i pomoc w pracy i znalezienie potrzebnych mi dokumentów.

    OdpowiedzUsuń
  52. Anonimowy19.4.13

    Drogi św. Antoni proszę Cię uproś u Boga dla mnie zdrowie, wyleczenie z dyskopatii, bolących nóg i rąk.Przywróć mi radość życia.Dla mego męża proszę o łaskę leczenia chorych oczu i zachowania wzroku.Proszę , aby syn mógł znależć dobrą dziewczynę na żonę.

    OdpowiedzUsuń
  53. Anonimowy23.4.13

    Sw. Antoni pomoz w trudnych sprawach Teresie,Magdzie,Marcinowi,Agacie,Krystynie,Alinie,Grzegorzowi,Renacie--pomooz w znalezieniu stalej pracy Marcinowi,Magdzie,Teresie,Grzegorzowi,Emilowi--daj laske nawrocenie Magdzie,Agnieszce,Malgosi,Grzegorzowi,Rafalowi,--ulzyj Janinie w bolach kregoslupa i daj zdrowie Joannie,Teresie,Lucjanowi,Marcinowi,Henrykowi,Bogusiowi,Piotrowi,Marcie.

    OdpowiedzUsuń
  54. Anonimowy23.4.13

    Św Antoni Padewski! prosze Cie o wstawiennictwo u Boga Najwyższego. proszę o potrzebne łaski i pomoc w znalezieniu pracy oraz mozliwość bycia dobrym pracownikiem.
    dziekuję za otrzymane łaski! Boze dopomoz i wysłuchaj prośb jakie zanosze za wstawiennictwem Św Antoniego.

    OdpowiedzUsuń
  55. Anonimowy26.4.13

    Sw.Antoni pomoz Sylwi po cesarce i jej coreczkom Hani i Maji w inkubatorze walcza o zycie.

    OdpowiedzUsuń
  56. Anonimowy29.4.13

    Sw. Antoni wyzwol Roberta z hazardu i daj nawrocenie--pomoz w trudnych sprawach Teresie,Magdzie,Marcinowi,Grzegorzowi,Agacie,Krystynie,Alinie,Marysi.

    OdpowiedzUsuń
  57. Anonimowy30.4.13

    Święty Antoni proszę Cię o pomoc w zdaniu egzaminu na prawo jazdy który czeka mnie w najbliższy poniedziałek.Św. Antoni w Tobie pokładam nadzieję.

    OdpowiedzUsuń
  58. Anonimowy12.5.13

    Św Antoni proszę Cię z całego serca jak tylko potrafię abyś pomógł Ewie w sprzedaży działki i rozwiązać jej trudne sytuacje życiowe oraz dziękuje za wszelkie łaski doznane za Twoim wstawiennictwem.W Tobie pokładam nadzieję. Kocham Cię tak bardzo.

    OdpowiedzUsuń
  59. Anonimowy13.5.13

    Święty Antoni proszę Cię pomóż mi w zdaniu egzaminu na prawo jazdy. Oddaję się Twej cudownej opiece.

    OdpowiedzUsuń
  60. Anonimowy13.5.13

    Św. Antoni, proszę Cię o pomoc w odzyskaniu straconej miłości. Błagam Ciebie i Najświętszą Panienkę o wstawiennictwo przed Panem Bogiem. Proszę także o opiekę nad moją rodziną, zwłaszcza rodzicami.

    OdpowiedzUsuń
  61. Anonimowy21.5.13

    Swięty Antoni proszę o Twoją opiekę nad moimi najbliższymi. Broń nas od nieszczęść chorób i wypadków . Pomóż szczęśliwie wyjść z trudnej sytuacji synowi w pracy.

    OdpowiedzUsuń
  62. Anonimowy26.5.13

    Święty Antoni proszę o zdrowie, trzeźwość i wzajemne poszanowanie w mojej rodzinie.Spraw aby pomyślnie zakończyła się sprawa Jacka w jego pracy.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Anonimowy28.5.13

      Swięty Antoni Tobie zawierzam mojego syna. Błagam Cię o Twoje wstawiennictwo za nim przed Panem Bogiem. Postaw na jego drodze ludzi którzy mu posłużą pomocą w jego trudnym przedsięwzięciu w pracy.Pomóż mu i opiekuj się nim.

      Usuń
  63. Anonimowy11.6.13

    KOCHANY ŚWIĘTY ANTONI POMÓŻ MI W ZNALEZIENIU DOBREJ STAŁEJ PRACY. RACZ UDZIELIĆ MI WSPARCIA W TYM TRUDNYM CZASIE KTÓRY PRZEŻYWAM. PROWADŹ MNIE DROGĄ CZYSTOŚCI I POJEDNANIA Z BLIŹNIMI.
    TWOJA CZCICIELKA

    OdpowiedzUsuń
  64. Anonimowy12.6.13

    Św.Antoni oświeć sędziego,który w swych dłoniach trzyma szale sprawiedliwości,aby wydał postanowienie korzystne dla mojego syna wstaw się swoją modlitwą,żeby zakończenie było szczęśliwe.

    OdpowiedzUsuń
  65. Anonimowy13.6.13

    Św, Antoni powierzam Ci moją całą rodzine i bliskich strzez nas przed wrogami i problemami i Proszę Cię o błogosławieństwo Boże.
    Bóg zapłać

    OdpowiedzUsuń
  66. Anonimowy13.6.13

    ŚWIĘTY ANTONI PROSZĘ O PRACE DLA MNIE BYM MOGŁA SŁUŻYĆ MOJEJ RODZINIE. PROSZĘ O ŁASKĘ POKORY WZGLĘDEM BLIŹNICH.
    ŚWIĘTY ANTONI WYJEDNAJ MI ŁASKI U BOGA.

    OdpowiedzUsuń
  67. Anonimowy14.6.13

    ŚWIĘTY ANTONI,PROSZĘ WYBŁAGAJ NAM ŁASKĘ WIARY DLA MOICH SYNÓW,DOBRĄ PRACĘ DLA NICH ,GODNE ŻYCIE ORAZ BŁOGOSŁAWIEŃSTWO DLA CAŁEJ MOJEJ RODZINY.

    OdpowiedzUsuń
  68. Proszę o Boże błogosławieństwo, zdrowie, opiekę od zła oraz złej woli ludzi oraz proszę o potrzebne łaski Ducha Świętego dla Nataszy, Michała, Jana oraz całej rodziny. Boże odpuść nam nasze grzechy. Św. Antoni, módl się za nami.Amen.

    OdpowiedzUsuń
  69. Proszę o Boże błogosławieństwo, zdrowie, opiekę od zła oraz złej woli ludzi oraz proszę o potrzebne łaski Ducha Świętego dla Nataszy, Michała, Jana oraz całej rodziny. Boże odpuść nam nasze grzechy. Św. Antoni, módl się za nami.Amen.

    OdpowiedzUsuń
  70. Anonimowy16.6.13

    WIELKI ORĘDOWNIKU W NIEBIE ŚW. ANTONI DZIĘKUJE ZA WYSŁUCHANIE MOJEJ MODLITWY.MOJE DZIĘKCZYNIENIA NIE SĄ W STANIE WYRAŹIĆ MOJEJ RADOŚCI.DZIĘKUJĘ ZA ODNALEZIENIE PORTFELU KTÓREGO SZUKAŁEM 17 MIESIĘCY...I ZNALAZŁ SIĘ. ZAGUBIŁEM GO W MIEJSCOWOŚCI ODDALONEJ O 30KM OD MOJEGO MIEJSCA ZAMIESZKANIA,A ON PO PROSTU ODNALAZŁ SIĘ W MOIM MIESZKANIU W MIEJSCU GDZIE GO WCZEŚNIEJ NIE BYŁO BO GO TAM NIE MOGŁO BYĆ...TO CUD!. W TRZECIM DNIU NOWENNY(07,06,2013).BÓG ZAPŁAĆ!!! AMEN.

    OdpowiedzUsuń
  71. Anonimowy22.6.13

    Św.Antani proszę o cud dla mojego taty o uzdrowienie go z ciezkiej choroby raka.Módl sie za nami.Amen

    OdpowiedzUsuń
  72. Anonimowy25.6.13

    Święty Antoni błagam Cię o Twoje wstawiennictwo za synem .Wyproś dla niego Dary Ducha Świętego i spraw aby nastąpiła pozytywna przemiana jego przełożonych. Postaw na jego drodze dobrych ludzi którzy mu pomogą w trudnej sytuacji w jego pracy.

    OdpowiedzUsuń
  73. Anonimowy25.6.13

    Święty Antoni proszę o przemienienie wszystkich niepowodzeń jakie spotykają syna w pracy. Proszę o przemianę ludzi z którymi pracuje aby nie byli zawistni i pomogli mu w tych trudnych dla niego chwilach.

    OdpowiedzUsuń
  74. Proszę w imię Pana Jezusa o błogosławieństwo w pracy, o zdrowie, o miłosierdzie nad grzechami,o ochronę od nieszczęść na duszy i ciele oraz o potrzebne łaski Ducha Świętego dla całej Rodziny. Św. Antoni, módl się za nami.

    OdpowiedzUsuń
  75. Anonimowy2.7.13

    Święty Antoni, proszę zaopiekuj się moją rodziną- proszę o miłość wzajemną między bratem i bratową, żeby się naprawdę kochali i dbali o siebie. Proszę też o uzdrowienie i uwolnienie mojego męża. Także o wsparcie dla naszych rodziców w zdrowiu i chorobie, o opiekę nad dziećmi, a jakby to jeszcze się dało o uzdrowienie mnie z choroby i opiekę.

    OdpowiedzUsuń
  76. Anonimowy5.7.13

    Święty Antoni! Pokornie proszę Ciebie o to abym mogła znalezć pracę, godnie żyć i służyć mojej rodzinie. Miej nas w opiece,módl się za nami.

    OdpowiedzUsuń
  77. Anonimowy6.7.13


    Święty Antoni proszę Cię o bardzo dobre zdrowie i bardzo
    długie życie oraz o wysłuchanie wszystkich moich próśb
    i intencji jeszcze w ciągu swojego całego życia.

    OdpowiedzUsuń
  78. Anonimowy11.7.13

    Kochany ŚWIETY ANTONI nie zapominaj o mojej rodzinie NAJSERDECZNIEJSZE DZIEK ZA TO CO JUŻ MAMY Z TWOJEJ ŁASKI dopomóż mi jeszcze w tej beznadziejnej sprawie do której już nie mam sił Kochany święty Antoni nie zostawiaj nas samych

    OdpowiedzUsuń
  79. Anonimowy11.7.13

    Św. Antoni proszę Cię za rozpadające się małżeństwo Ali, o uwolnienie od zła jej męża, który znęca się psychicznie i wykorzystuje dziecko do swoich rozgrywek. Proszę Cię Mateczko o uzdrowienie relacji i uratowanie Świętego Sakramentu Małżeńskiego. Jezu Chryste miej Miłosierdzie nad Nimi

    OdpowiedzUsuń
  80. Proszę w imię Pana Jezusa, Wszechmogący Ojcze odpuść nam nasze grzechy i napełnij łaskami Ducha Świętego we ważnej sprawie. Błogosław w życiu oraz chroń od nieszczęść na duszy i ciele. Św. Antoni, módl się za nami. Amen.

    OdpowiedzUsuń
  81. Anonimowy13.7.13

    Sw. Antoni chrpon przed wszelkimi atakami zla,ratowanie malzenstwa Magdy i Grzegorza,pojednanie sie s Bogiem,--o uzdrowienie duchowe i psychiczne Grzegorza,uleczenie zlych nalogow i pokus--o Ogien Ducha Sw. dla Barbary w ewangelizowaniu.

    OdpowiedzUsuń
  82. Anonimowy22.7.13

    Prosze niech moja relacja z Danielem bedzie dobra, mocna, oparta na szacunku,milosci i zaufaniu. Niech Daniel odwazy sie otworzyc na moja milosc i zbuduje razem ze mna szczesliwa i wspierajaca rodzine. Prosze niech dane nam bedzie poczac, urodzic i wychowywac zdrowe dziecko. Prosze tez o laske zdrowia dla calej mojej rodziny a szczegolnie mamy i ojca chrzestnego. Dziekuje.

    OdpowiedzUsuń
  83. Anonimowy23.7.13

    Patronie naszj rodziny dzikuje Ci za pomoc w uratowanie zycia Mateuszkowi który ulegl ciężkiemu wypadkowi dziś już sam oddycha już lekarze wybudzili go jest dalj ciężko ale z twoja pomocą bdzie dobrze polecamy Ci los Matuszka i jego zdrowie miej go w swojej opiece twoi czciciele

    OdpowiedzUsuń
  84. Boże Ojcze w imię Pana Jezusa w Duchu Świętym proszę o błogosławieństwo, zdrowie, opiekę od zła w każdej postaci. Boże wszechmogący, proszę Cię o pomoc w pewnej sprawie. Polecam wszystkie intencji całej naszej rodziny. Św. Antoni, módl się za nami.

    OdpowiedzUsuń
  85. Anonimowy31.8.13

    Święty Antoni, to już 4 doba, jak widziałam ostatnio moją najukochańszą mamę, nigdy już jej nie zobaczę, bo jej juz nie ma na tym świecie, błagam, pomóż mi, ukój mój ból i tęsknotę za nią a jej daj życie wieczne, zaprowadź ją do nieba, Anna.

    OdpowiedzUsuń
  86. Anonimowy4.9.13

    Kochany Św. Antoni, zawsze gdy poproszę pomoc w odnalezieniu czegoś, jesteś z pomocą, dziękuję za to! Bądź opiekunem i obrońcą moim, mojego syna, mojego domu i rodziny. Broń nas od niedostatku i choroby. Uproś błogosławieństwo Boże dla mojego syna i dla mnie, dla naszej pracy i poczynań, broń nas od człowieka, który nas ogranicza we wszystkim, gnębi stresuje, kieruj moim synem i mną abym odnalazła coś, co zgubiłam i nie mogę odnaleźć a właściwie, co zostało mi odebrane i czego nie mogę ciągle odzyskać: stabilizację finansową i miłość. Św. Antoni, módl się za nami.

    OdpowiedzUsuń
  87. Anonimowy6.9.13

    Drogi Św. Antoni, proszę Cię o uzdrowienie i nawrócenie mojego życia. Proszę o moc wytrwania w dobrym oraz o odzyskanie wolności emocjonalnej, proszę o moc i siłę w pracy oraz o uzdrowienie mnie z moich cielesnych dolegliwości.

    OdpowiedzUsuń
  88. Anonimowy6.9.13

    Litościwy i wybaczajacy św. Antoni. Błagam Cie usłysz moje wołanie i udziel mi łask o które do Ciebie wołam. Prosze o uzdrowienie mojej coreczki i mnie z choroby nf1. I blagam pomoz mi zwalczyc moja nadwage, ktora rojnuje moje zdrowie fizyczne i psychiczne i moje relacje ze swiatem. Czuwaj nad cała moja rodzina we dnie i w nocy. Amen.

    OdpowiedzUsuń
  89. Anonimowy8.9.13

    SW.ANTONI BŁAGAM RAZEM Z JASNOGÓRSKĄ PANIĄ WYPROŚ ŁASKĘ ZDROWIA DLA MOJEGO ŻIĘCIA NORBERTA KTÓRY JEST NIEULECZALNIE CHORY ORAZ ZDROWIE DLA MOJEJ CÓRKI ANI WNUKÓW BARTKA I DOMINIKI NIECH PAN JEZUS DA IM ZDROWIE I SZCZĘŚCIE WŻYCIU O TO PROSI STANISŁAW

    OdpowiedzUsuń
  90. Anonimowy15.9.13

    Swięty Antoni proszę o zdrowie dla mojej rodziny. Wyproś aby syn Jacek zdał egzamin i dostał pracę o którą się ubiega. Spraw aby na jego drodze stanęli dobrzy ludzie którzy posłużą mu dobrą radą i pomocą.

    OdpowiedzUsuń
  91. Anonimowy22.9.13

    Święty Antoni, proszę pomóż mi założyć szczęśliwą i kochającą rodzinę, której fundamentem będzie Chrystus.

    OdpowiedzUsuń
  92. Anonimowy22.9.13

    Św, Antoni proszę Cię o dar nowego życia dla mnie, proszę o nawrócenie, wiarę i miłość. Proszę o pokój wewnętrzny oraz przemianę wewnętrzną, pomóż mi na nowo odbudować siebie z przed lat. Liczę na Twoje wstawiennictwo i proszę o zdrowie dla mnie i mojej ukochanej rodziny.

    OdpowiedzUsuń
  93. Anonimowy23.9.13

    Święty Antoni proszę o pomoc , spraw aby syn Jacek szczęśliwie zdał egzamin i aby dostał stanowisko o które się ubiega.

    OdpowiedzUsuń
  94. Anonimowy8.10.13

    MOJ UMILOWANY Patronie swiety ANTONI; CALYM SERCEM BLAGAM CIE O ODNALEZIENIE KLUCZY KTORE WYPADLY MNIE Z KIESZENI I
    Z TEGO CO WIDZE TO MOJ SYN JE SCHOWAL I NIE MYSLI MNIE ODDAC: odmien jego postepowanie blagam. aby oddal mnie klucze,

    OdpowiedzUsuń
  95. Anonimowy8.10.13

    UMILOWANY MOJ swiety ANTONI::CALYM SERCEM PROSZE ciebie o odnLWTIENIE KLUCZY KTORE SIE MNIE ODCZEPILY OD GLOWNYCH KLUCZY I NIE MOGE ICH ZNALESC:;

    OdpowiedzUsuń
  96. Anonimowy8.10.13

    SW:antoni calym sercem TOBIE DZIEKUJE BO KLUCZE SIE ZNALAZLY:
    PRZED CHWILA:
    badz uwielbiony przez wszystkie narody swiagta.
    TWOJA CZCICIELKA ::

    OdpowiedzUsuń
  97. Anonimowy11.10.13

    Święty Antoni,proszę dopomóż mi w znalezieniu pracy. Już nie mam siły,ani nerwów,by szukać... Wierzę w to,że mi dopomożesz!!!

    OdpowiedzUsuń
  98. Anonimowy23.10.13

    Ukochany Święty Antoni błagam o łaskę pojednania naszego małżeństwa (Ewy i Jurka ). Proszę Cię o wstawiennictwo u Jezusa Chrystusa, aby zesłał wszelkie łaski i błogosławieństwo na naszą rodzinę. Bardzo pragnę z całego serca aby nasze małżeństwo przetrwało wielki kryzys i abyśmy w miłości i wzajemnym szacunku wytrwali do ostatnich chwil naszego życia. Jezu ufam Tobie ,Jezu oddaję się Tobie , Jezu uratuj nasze małżeństwo. Z całego serca wierzę że odmienisz nasze życie.
    Jurek

    OdpowiedzUsuń
  99. Anonimowy4.11.13

    Sw. Antoni prosze Cie bardzo z calego serca o ratunek malzenstwa mojej przyjaciolki by sie pogodzili i wrocili do siebie by sobie nawzajem wybaczyli krzywdy wyrzadzone i na nowo zaczeli czysta miloscia sie kochac cierpliwa i laskawa...Pomoz tez ich dzieciom w tym trudnym dla nich okresie. Z gory dziekuje Gosia

    OdpowiedzUsuń
  100. Anonimowy6.11.13

    Swięty Antoni proszę o zdrowie . Spraw aby dolegliwości ustąpiły.

    OdpowiedzUsuń
  101. Anonimowy18.11.13

    Na chwałę Trójcy Świętej i w imię Pana Jezusa, prosimy Abba Ojcze i Duchu Święty o mądrość, zdrowie, odpuszczenie grzechów, błogosławieństwo w pracy i ważnej sprawie oraz chroń nas Boże wszechmogący od zła w każdej postaci. Św. Antoni, módl się za nami.

    OdpowiedzUsuń
  102. Anonimowy29.11.13

    Kochany Święty Antoni. Dziękuję Ci za wstawiennictwo u naszego cudownego Stwórcy w sprawie utraty samochodu. który dzięki Tobie sie odnalazł. Proszę ubłagaj u Naszego Ojca łaskę dla syna Marcina, który jest opętany alkoholizmem i narkomanią a mojej córce Katarzynie pomóż aby znalazła godną pracę i mogła opiekować sie dziećmi. Daj jej w tym siły. Błagam . Proszę o modlitwę. BK.

    OdpowiedzUsuń
  103. Anonimowy1.12.13

    Św.Antoni spraw,aby w moim Życiu pojawił się Mirek,abyśmy byli razem i założyli rodzinę.Św.Antoni Pomóż mi ,abym nie była samotna ,daj mi męża.Monika

    OdpowiedzUsuń
  104. Anonimowy17.12.13

    Św.Antoni prosze Cie o zdrowie dla mnie i dla mojej rodziny...spraw abym znalazła nowa lepsza dla mnie pracę...pomóz mi stworzyc szczęsliwy pełen czystej i pięknej miłości związek z Jerzym...spraw aby moi rodzice wreszcie zrozumieli jak wielka krzywde wyrządzaja swoim dzieciom takim postepowaniem...pomóz mi Św Antoni abym wreszcie była szczesliwa i spelniona w zyciu aby w moim zyciu zagoscilo słońce radosc i miłosc, aby poprawiły sie moje finanse bo jest mi od wielu lat bardzo cięzko....spraw aby moja córka była szczęsliwa i spełniona jako matka i żona......

    OdpowiedzUsuń
  105. Anonimowy28.12.13

    Święty Antoni proszę o zgodę pomiędzy moimi dziećmi. Proszę o zdrowie i pomoc w zalezieniu pracy i mieszkania Wojciechowi i Patrycji. Spraw aby wzajemnie się wspierali i szczęśliwie przetrwali trudny okres. Błagam opiekuj się nimi.

    OdpowiedzUsuń
  106. Anonimowy28.12.13

    Św. Antoni spraw bym dostała pracę i byłabym z niej usatysfakcjonowana, a także proszę o szczęście w miłości.

    OdpowiedzUsuń
  107. Anonimowy29.12.13

    Swiety Antoni Padewski prosze Cie daj madrosc moim pracownikom ktorzy buduja u mnie altanke aby zrobili to dobrze miej ich w opiece i pomagaj im prosi twoja czcicielka

    OdpowiedzUsuń
  108. Anonimowy1.1.14

    Swiety moj patronie polecam Ci moja cala rodzine miej ja w opiece przez caly rok 2014 prowadz droga przykazan bozych i wypros potrzebne łaski dziekuje za dotychczsowa opieke i pomoc w kazdej potrzebie a zwlaszcza w powrocie do zdrowia Mateusza twoja wierna czcicielka

    OdpowiedzUsuń
  109. Anonimowy16.1.14

    Święty Antoni polecam Ci moją rodzinę . Miej nas w opiece przez cały 2014 rok. Wyproś potrzebne łaski dla Wojciecha i Patrycji i spraw aby żyli w zgodzie i wzajemnym poszanowaniu.

    OdpowiedzUsuń
  110. Anonimowy17.1.14

    Sw Antoni Twoja wierna i mocno wierzaca w Ciebie, ktora zawsze wspierasz, pomoz i tym razem, bo potrzebny jest mi Twoj cud

    OdpowiedzUsuń
  111. Anonimowy18.1.14

    Święty Antoni proszę Cię wyproś łaski dla całej mojej rodziny i chroń nas od złego nieżyczliwych ludzi

    OdpowiedzUsuń
  112. Anonimowy24.1.14

    Święty Antoni zwracam się z prośbą abyś wybłagał u Boga zdrowie dla dzieciątka które noszę pod sercem

    OdpowiedzUsuń
  113. Anonimowy25.1.14

    Sw. antoni proszecie dopomóż aby syn i synowa dogadali sie i małżenstwo ich przetrwało prosze aby zapanowala miedzy nimi zgoda i miłośc

    OdpowiedzUsuń
  114. Anonimowy29.1.14

    sw Antoni Padewski prosze pomoz mi przetrwac trudne chwile i opiekuj sie moja rodzina dziekuje za wszystko twoja czcicielka

    OdpowiedzUsuń
  115. Anonimowy3.2.14

    Swiety Antoni Blagam Cie o inna prace,w moim zawodzie. Ty wiesz co ja teraz przezywam za zmartwienia. Blagam pomoz mi. Ty mnie nigdy nie zawiodles prosze cie o laski a za wszystkie dotychczasowe Serdecznie Ci Dziekuje. W tej chwili tylko tobie moge sie zwierzyc. Amen.

    OdpowiedzUsuń
  116. Anonimowy9.2.14

    Sw. Antoni prosze o laske abym jutro zdala egzamin na ktorym tak bardzo mi zalezy. Monika

    OdpowiedzUsuń
  117. Anonimowy10.2.14

    prosze o modlitwe aby małżenstwo synsprzetrwało prosze dopomóz

    OdpowiedzUsuń
  118. Anonimowy15.2.14

    Św.Antoni dziękuję Ci za otrzymane łaski ,proszę Cięo zdrowie dla mojego syna,wyleczenie z choroby z którą walczy już kilka lat, a także proszę Cię aby pomyślnie zaliczył semestr na studiach.

    OdpowiedzUsuń
  119. Anonimowy15.2.14

    Prosze Cię aby mój syn był zdrowy i zaliczył semestr na studiach.Dziękuje za otrzymane łaski

    OdpowiedzUsuń
  120. Anonimowy19.2.14

    SW.ANTONI PROSZE O ULECZENIE Z BÓLÓW MIGRENOWYCH GŁOWY ŻEBY DOLEGLIWOŚCI USTĄPIŁY .BÓG ZAPLAC

    OdpowiedzUsuń
  121. Anonimowy19.2.14

    SWAntoni Proszę o'modlitwe dla mojej rodziny o wyleczenie syna arka z nerwicy a synowi Tomkowi pomagaj w zaliczaniu kolejnych semestrów na studiach bóg zaplac

    OdpowiedzUsuń
  122. Anonimowy23.2.14

    Świety Antoni prozse Cię zebym miała za co zrobić wesele mojej córce

    OdpowiedzUsuń
  123. Anonimowy23.2.14

    dziękuje ci za okazaną pomoc i prosze o dalszą madlitwe aby w rodzinie panowała zgoda i miłość

    OdpowiedzUsuń
  124. Anonimowy25.2.14

    Sw. Antoni uzdrow malzenstwo Magdy i Grzegorza w kryzysie,chron nierozerwalnosc malzenska,daj laske pojednania i powrotu do Boga--wyzwol Roberta z hazardu-pomoz Marcinowi w trudnych sprawach i w ewangelizowaniu--uzdrow Magde duchowo i wyzwol od kochanka--uzdrow Grzegorza duchowo i psychicznie,ulecz z nalogow i p[okus,wyzwol od zlych wyborow i klamstwa--wyzwol Mateusza od mezatki--pomoz w sprawie Krystyny i Basi--pomoz w znalezieniu pracy dla Marcina,Magdy,Grzegorza.

    OdpowiedzUsuń
  125. Anonimowy28.2.14

    Święty Antoni dziekuję ci za okazaną pomoc wratowaniu małzenstwaprosze o modlitwe za nimii całą nasza rodzine

    OdpowiedzUsuń
  126. Anonimowy2.3.14

    Święty Antoni proszę o zdrowie dla moich rodziców Tadeusza i Marii oraz otocz Swoja opieką syna Wojciecha i wstaw się za nim aby dostał pracę o która się stara.

    OdpowiedzUsuń
  127. Anonimowy3.3.14

    Proszę cię Święty Antoni dopomóż mojemu synowi aby zdał jutro egzamin z biologii ,wejrzyj na wykładowcę aby okazał serce i zrozumienie dla mojego syna .Proszę Cię otaczaj go opieką ześlij na niego dary Ducha Świętgo dopomóż mu w nauce .

    OdpowiedzUsuń
  128. Anonimowy8.3.14

    prosze o modlitwe aby w naszej rodzinie zapanowała zgoda miłość i spokój

    OdpowiedzUsuń
  129. Anonimowy10.3.14

    Proszę cię św.Antoni pomóż mi abym znalazł dziewczynę i pracę.

    OdpowiedzUsuń
  130. Anonimowy13.3.14

    św.Antoni proszę pomóz mi w znalezieniu pracy

    OdpowiedzUsuń
  131. Anonimowy14.3.14

    Prosze Cie sw. Antoni dopomoz mojej kolezance Bozence o odnalezienie dokumentow ktore zgubila.. Prosze nie pozwol zeby Cierpila. To jest wspaniala kobieta. Okaz serce i pomoz jej a ja bende sie cierpliwie modlic do Ciebie. Wysluchaj mnie Prosze Cie.. Amen

    OdpowiedzUsuń
  132. Anonimowy15.3.14

    Swiety Antoni nasz wielki oredowniku u Boga Ciebie prosze o dobre wyniki podczas badan lekarskich dopomoz jezeli jest to zgodne z Wola boza i badz ze mna w szpitalu podczas mojego pobytu dodawaj mi otuchy i opiekuj sie mna twoja czcicielka

    OdpowiedzUsuń
  133. Anonimowy16.3.14

    Proszę cię św Antoni pomóz mi abym znalazł pracę i dziewczynę.

    OdpowiedzUsuń
  134. Anonimowy19.3.14

    Swiety antoni mój patronie błagam ulecz mnie

    OdpowiedzUsuń
  135. Anonimowy20.3.14

    Sw.Antoni pokornie prosze o modlitwy za mnie o Milosierdzie Boze.Jadwiga

    OdpowiedzUsuń
  136. Anonimowy21.3.14

    sw. Antoni ..potrxzebuję Twojej pomocy ...pomóz mi w znalezieniu pracy ,pomoz mi w odnalezieniu mojej drogi bo błądzę !pomóż bo sama nie daje rady .......A..

    OdpowiedzUsuń
  137. Anonimowy23.3.14

    Świety Antoniproszecie dopomóz aby wmałzenstwie syna zpanowała zgoda miłośc i przebaczenie prosze o modlitwe

    OdpowiedzUsuń
  138. Anonimowy24.3.14

    Święty Antoni dziękuje za wszytsko , za każdy dzień .Prosze o zdrowie dla całej rodziny , o dobrego dla mnie męża . Proszę również o nawrócenie się ojca od alkoholizmu .

    OdpowiedzUsuń
  139. Anonimowy26.3.14

    Święty Anntoni, postrachu złych duchów,módl się za moją rodzinę,
    Janina

    OdpowiedzUsuń
  140. Anonimowy26.3.14

    Sw,Antoni pokornie prosze o modlitwy za mnir o Milosierdzie Boze,

    OdpowiedzUsuń
  141. Anonimowy29.3.14

    Swiety antini dziekuje za wszystko co uczyniłeś dlamniei całej rodziny prosze cie miej wopiece małzenstwo syna ,aby panowała w nim zgoda,miłośc i przebaczenie

    OdpowiedzUsuń
  142. Anonimowy31.3.14

    Święty Antoni błagamy Cię o uzdrowienie naszego nienarodzonego dzieciątka. Sylwia i Dawid

    OdpowiedzUsuń
  143. Anonimowy1.4.14

    Kochany sw Antoni dziekuje za pomoc znalezienia dobrej i dobrze platnej pracy Dziekuje za wstawiennictwo u Boga za moje zdrowie ufam ze dzieki Twojej pomocy calkowicie uwolnie sie od cierpienia choroby i ubustwa Wierze ze dzieki twojemu wstawiennictwo u mojego Ojca znow bede szczesliwa Jeszcze raz serdecznie dziekuje Prosze o wstawiennictwo za moje dzieci aby stanely na drodze swiatla mjej je w swojej opiece

    OdpowiedzUsuń
  144. Anonimowy5.4.14

    Święty Antoni proszę o przemianę dla Patrycji. Spraw aby pogodziła się z Wojtkiem . Uratuj ich związek.

    OdpowiedzUsuń
  145. Anonimowy12.4.14

    Proszę święty Antoni o uzdrowienie mojej stopy prawej w kostce kontuzji

    OdpowiedzUsuń
  146. Anonimowy14.4.14

    UMILOWANY MOJ SWIETY ANTONI: CALYM MOIM SERCEM CHCE cie powitac i gorACO PROSIC O ZDROWIE DLA NAJMLODSZEGO JUNIORA: KTORY KILKA DNI BYL NA dworze i nic nie jadl.
    BLAGAM O JEGO UZDROWIENIE GDYZ NIC DO TEJ PORY NIE CHCE JESC:
    panie Jezu prosze o pomoc blagam aby to moje napotkane dzieciatko zaczeöo jesc..
    BOG ZQAPLAC WSZYSTKIM ZA MODLITWE SYNKA KTOREGO CHCE ADOPTOWAC:

    OdpowiedzUsuń
  147. Anonimowy14.4.14

    Świety antoni prosze cie o modlitwe aby w naszej rodzinie panowała zgoda,miłośc i przebaczenie aby śiweta przebiegły w miłej atmosferze i modlitwie

    OdpowiedzUsuń
  148. Anonimowy29.4.14

    Sw. Antoni proszę Cię, wstaw się za mną do Pana Jezusa o cudowną przemianę serca mojego męża Artura, uzdrowienie i uświęcenie. Proszę o Dotyk Jezusa i film życia dla męża . Niech Pan Jezus wleje dużo miłości do serca męża,przemieni je na dobre, czułe, kochane, wrażliwe, spokojne, dobre. Niech Pan Jezus otworzy mu oczy żeby "przejrzał". Niech Pan Jezus zmieni mu charakter, myślenie, piorytety.Niech oddali to wszystko to, co złe, chore, patologiczne, wszelki grzech i zniewolenie.Niech maż pokocha całym sercem Pana Boga , wszelkie modlitwy, różaniec i stanie się dobrym i prawdziwym katolikiem. Błagam, dopomóż mi o Sw. Antoni i zlituj się nade mną ! Prosi Cię Elzbieta

    OdpowiedzUsuń
  149. Anonimowy5.5.14

    św.Antoni prosze cie o dobrego męża tak bardzo tesknie za moim mężem i mam dość bycia samej jeśli wolą Boga bym była zgadzam sie jeśli Bog da mi męża jeśli taka jego wola też sie zgadzami dziekuje.Agnieszka Cz.

    OdpowiedzUsuń
  150. Anonimowy5.5.14

    Święty Antoni proszę wstaw się za synem Wojciechem, który przeżywa trudne chwile. Spraw aby się nie załamał i nie zszedł na zła drogę.Błagam pomóż mu.

    OdpowiedzUsuń
  151. Anonimowy5.5.14

    Sw. Antoni, Ty wiesz o co proszę Cię i błagam . Wysłuchaj mnie ! Elżbieta

    OdpowiedzUsuń
  152. Anonimowy5.5.14

    Świety Antoni prosze cie dopomóz mojemu synowi aby dogadywali sie z zońa aby w ich małzenstywie zapanowała zgoda ,miłośc ,wiara i przebaczenie

    OdpowiedzUsuń
  153. Anonimowy21.5.14

    Dziękuję Ci św. Antoni za wszystkie łaski uzyskane za Twoim pośrednictwem, za wszelką pomoc i proszę o dalszą opiekę nad moją rodziną. Szczególnie proszę Cie o zdrowie dla mojego kochanego męża i ukochanej siostry oraz całej rodziny, o zgodę, wzajemną miłość i pomoc, o dobrą pracę dla siebie i Sebastiana, o powrót do Boga Jurka i Andrzeja i bezpieczną jazdę samochodem, o wyzwolenie z nałogów. Jeszcze raz dziękuję za wszystko i proszę o dalszą opiekę.

    OdpowiedzUsuń
  154. Anonimowy27.5.14

    Sw. Antoni! Błagam Cię, ratuj mojego męża! Ty wiesz co sie dzieje ! Błaga żona Elzbieta

    OdpowiedzUsuń
  155. maria28.5.14

    Święty Antoni Proszę o pomoc synowi Kamilowi w wiadomych Tobie jego trudnościach życiowych i zdrowotnych.Proszę o Twoją Opiekę dla syna i całej naszej rodziny.

    OdpowiedzUsuń
  156. maria1.6.14

    Święty Antoni proszę o zdrowie,opiekę i pomoc w trudnych sprawach dla mnie i mojej rodzinie .

    OdpowiedzUsuń
  157. Anonimowy5.6.14

    Swięty Antoni Twojej opiece zawierzam syna Wojciecha. Proszę o pomoc w wyjściu z trudnej sytuacji życiowej, o szczęśliwą podróż, pomoc w założeniu rodziny oraz zdrowie.

    OdpowiedzUsuń
  158. Anonimowy8.6.14

    Św. Antoni dziękuję Ci za wszelkie łaski otrzymane za Twoim pośrednictwem i odnalezione zguby i proszę o dalszą opiekę nad moją rodziną. Proszę Cię o uzdrowienia mojego męża i siostry i zdrowie dla całej rodziny, o miłość i zgodę w rodzinie, o opiekę podczas podróży i wyzwolenie z nałogów , o powrót do Boga Andrzeja i Jurka.
    Proszę Cię także o pomoc w rozwiązaniu problemów w pracy i innych trudnych sprawach, a także o poprawę sytuacji finansowej. Jeszcze raz dziękuję za wszystko.

    OdpowiedzUsuń
  159. Anonimowy12.6.14

    Święty Antoni dopomóż jutro Sylwii, aby sprostała wymaganiom szefa i otrzymała szansę pracy w zespole w którym zdobędzie doświadczenie zawodowe...Błagam dopomóż jej w dniu Twojego Święta...Pomóż nam również we wszystkich naszych trudnościach dnia codziennego i otocz nas swoją opieką na każdy dzień.

    OdpowiedzUsuń
  160. Anonimowy13.6.14

    Prośba ,Św.Antoni Padewski proszę Cię w sprawie wiadomej Tylko Bogu wstawiaj się za prośbami co do Ciebie zanoszę i racz je wysłuchać i o porawę sytuacji finansowej ,materialnej ,odsuń od mojej rodziny złych ludzi którzy pomówieniami nam szkodzą.bardzo dziękuję za wszystko.

    OdpowiedzUsuń
  161. Anonimowy13.6.14

    Proszę o uwolnienie ze wszystkich węzłów zła mnie i moją rodzinę ,która ciąży na nas od pokoleń.Maria.

    OdpowiedzUsuń
  162. Anonimowy13.6.14

    O spokojne mieszkanie w moim domu rodzinnym razem zcórką,zięcie i wnuczką oraz o uwolnienie się od nienawistnego sąsiada.

    OdpowiedzUsuń
  163. Anonimowy26.6.14

    Święty Antoni proszę o pomoc dla mojej rodziny,proszę o zgodę i jedność w naszej rodzinie.Oddal proszę ludzi którzy sieja nie zgodę i zamęt.Proszę o nawrócenie moich synów.uwolnienie nas od wszelkiego zła.Maria

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Anonimowy1.7.14

      sw antoni wypros laske u ojca niebieskiegoo przebaczenie grzechow moich i o zdrowie

      Usuń
  164. Anonimowy29.6.14

    Kochany św. Antoni, wołam z tej ziemi do Ciebie, zanosze moją prośbę i ufam w Twoją skuteczną pomoc. Błagam Cię, przemień serce mojego męża Artura Lis na dobre, spokojne, wrażliwe, duchowe, czułe, uczuciowe. Wygoń z niego wszelkie złe duchy, niech odejdzie od męża to wszystko co zle, chore, patologiczne, grzeszne, zniewolenie. Pociągnij go silna miłościa do Pana Boga , niech pokocha Pana Boga, Boze Przykazania, modlitwy, różaniec. Blaga żona Elżbieta

    OdpowiedzUsuń
  165. Anonimowy30.6.14

    sw.antoni wypros laske u boga ojca naszego o przebaczenie grzechow moich i laske o zdrowie

    OdpowiedzUsuń
  166. Anonimowy3.7.14

    Święty Antoni, proszę o opiekę nad Basią i Jankiem. Pomóż im znaleźć dobre zatrudnienie, spraw by ich ścieżki wyprostowały się, by byli dla siebie oparciem na obczyźnie. Wyjednaj, proszę, dla nich łaskę zdrowia, pracy i dobrego, spokojnego życia.
    Dziękuję Ci, święty Antoni za opiekę nade mną i łaski już doznane. Daj mi siłę, by być dobrym człowiekiem.

    OdpowiedzUsuń
  167. Anonimowy6.7.14

    Święty Antoni mój Wielki przed Bogiem orędownikiem miej mnie w opiece podczas chemioterapii która mnie wkrótce czeka tobie polecam moje zdrowie ugną w twoja pomoc i opiekę nigdy nie zawiodłam się na tobie z góry za wszystko dziękuje

    OdpowiedzUsuń
  168. Anonimowy7.7.14

    Święty Antoni proszę o zdrowie dla mnie i mojej rodziny.

    OdpowiedzUsuń
  169. Anonimowy20.7.14

    Święty Antoni proszę o opiekę nad synem Jackiem i pomoc w wyjściu z trudnej sytuacji w pracy. Błagam pomóż mu.

    OdpowiedzUsuń
  170. maria28.7.14

    Swięty Antoni dziękuję za otrzymane łaski i proszę o dalsza codzienną opiekę i pomoc dla mnie i moich synów.

    OdpowiedzUsuń
  171. Anonimowy3.8.14

    Święty Antoni proszę o zdrowie dla mnie i mojej rodziny. Pomóż synowi w wyjściu z trudnej sytuacji życiowej. Spraw aby nie zszedł na zła drogę. Błagam opiekuj się nami.

    OdpowiedzUsuń
  172. Anonimowy4.8.14

    Świety Antoni proszę o odnalezienie zagubionych ważnych dokumentów. BŁAGAM DOPOMÓŻ NAM.

    OdpowiedzUsuń
  173. Anonimowy5.8.14

    Swiety Antoni prosze o zdrowie dla mnie I mojej rodziny prosze pomoz mi znalesc prace I by moj kochany maz byl razem z nami prosze o opiekie nad moja rodzina swiety Antoni kocham cie

    OdpowiedzUsuń
  174. Anonimowy6.8.14

    Święty Antoni proszę o pomoc dla mojego syna Kamila,Proszę o pomoc i potrzebne łaski dla całej rodziny.

    OdpowiedzUsuń
  175. Anonimowy23.8.14

    O zdrowie i prawidłowe wyniki badań dla mamy.

    OdpowiedzUsuń
  176. Anonimowy6.9.14

    Św . Antoni bardzo Cię Proszę o to aby mój wuja mnie nie poniżał i krytykował jestem w rodzinie zastępczej u obcych ludzi już 2 lata . Wuja cały czas nie poniża . Kupili mi telefon na samym początku a ja dziś nie mam nic na koncie jak mój wuja się o tym dowie to mi go zabierze i będzie mnie strasznie wyzywał tak bardzo się boję . Św.Antoni pomóż Tylko w Tobie cała nadzieja . Błagam wysłuchaj mojej prośmy to dla mnie bardzo ważne ! .

    OdpowiedzUsuń
  177. matka maria9.9.14

    Święty Antoni proszę o pomoc mojej rodzinie,zdrowie,zgodę,zrozumienie oraz codzienną Opiekę nad nami.Dziękuję za otrzymane łaski,przepraszam za grzechy swoje i bliżnich i proszę o wybaczenie.Prosi maria.

    OdpowiedzUsuń
  178. Anonimowy17.9.14

    Błagam Cię o zdrowie dla małego Antosia,.BŁAGAM UZDRÓW GO.

    OdpowiedzUsuń
  179. Anonimowy22.9.14

    Proszę pomóż mi znaleźć pracę

    OdpowiedzUsuń
  180. Anonimowy26.9.14

    Świety Antoni Padewski, dziekuje za opieke. Prosze o pomoc w egzaminach. Bez Ciebie im nie podolam.

    OdpowiedzUsuń
  181. Anonimowy29.9.14

    Święty Antoni Padewski błagam z całego serca o pomoc w egzaminach. Proszę o opiekę i błogosławieństwo. Proszę by recenzje były dobre. Błagam o to z całego serca. Kocham Cie.

    OdpowiedzUsuń
  182. Anonimowy29.9.14

    NAJDROŻSZY ŚWIETY ANTONI błagam o laskę trzeźwości DLA Roberta o nawrócenie na dobrą drogę BLAGAM UFAM POMÓZ NAM CÓRCE SYNOWI MAMUSCE BRACIOM NIE ZAPOMNIJ O NAS SERDECZNE BÓG ZAPŁAC

    OdpowiedzUsuń
  183. Anonimowy7.10.14

    Święty Antoni powierniku mych trosk, proszę Cię by syn mój zrealizował swoje marzenie. By nikt nie podkładał mu kłód pod nogi w realizacji jego dążeń. Ufam, że otoczysz go opieką. Serdeczne Bóg zapłać;

    OdpowiedzUsuń
  184. Anonimowy12.10.14

    Święty Antoni proszę o zdrowie dla mojej rodziny i dla mnie. Spraw aby dolegliwości ustąpiły i abym mogła wrócić do swoich obowiązków.Proszę pomóż mi.

    OdpowiedzUsuń
  185. Anonimowy13.10.14

    Święty Antoni , prosimy aby rodzina Siudaków naprawiła wyrządzone nam nieuczciwości.

    OdpowiedzUsuń
  186. Anonimowy14.10.14

    Święty Antoni błagam o pomoc w zdaniu egzaminu. Ty potrafisz cuda działać. Proszę jeśli moja wiedza nie jest wystarczająca do zdania spraw by został przeniesiony na inny termin a jeśli mogę go zdać to błagam bądź ze mna podczas tego egzaminu. Błagam.

    OdpowiedzUsuń
  187. Święty Antoni Proszę o Opiekę i Pomoc mojej rodzinie.Proszę o zdrowie,zgodę i miłość w rodzinie.

    OdpowiedzUsuń
  188. Proszę o zdrowie dla całej rodziny. O dobrą pracę dla siebie i /adriana. /Abym mogła odeleść klucze które zagubiłam. Ewelina

    OdpowiedzUsuń
  189. Anonimowy28.10.14

    Św Antoni proszę Cie pomóż mi spłacić swoje długi i zobowiązania. Uwolnić się od pożyczek i nie zapłaconych rachunków.

    OdpowiedzUsuń
  190. Anonimowy29.10.14

    Św. Antoni proszę Cię o znalezienie stałej pracy w wyuczonym zawodzie i zdania egzaminu na prawo jazdy

    OdpowiedzUsuń
  191. Anonimowy2.11.14

    Św Antoni proszę Cię o łaskę uzdrowienia dla chorego Andrzeja
    i szczęsliwy przebieg cięzkiej operacji oraz o zdrowie dla calej rodziny

    OdpowiedzUsuń
  192. Anonimowy4.11.14

    Święty Antoni, dziękuję Ci z całego serca za Twoje wsparcie, opiekę i wstawiennictwo, które wielokrotnie doświadczałam. Błagam Cię, Święty Antoni, o wsparcie dla lekarzy, którzy leczą mnie, mojego brata, mojego męża oraz pozostałych członków mojej rodziny. Pomóż mojej mamie, która dźwiga ciężary zmartwień i stresu. Wspieraj mnie i dodaj mi odwagi w trudnych chwilach. Jesteś dla mnie nadzieją, optymizmem i radością że nie jestem sama. Święty Antoni dodaj otuchy i odwagi M. , który czeka na operację serca, spraw by zdrowy wrócił do swojej żony i synka. Dziękuję Bogu, za Ciebie, Święty Antoni. :)

    OdpowiedzUsuń
  193. Anonimowy4.11.14

    Św. Antoni proszę cię o znalezienie pracy przez mojego syna.BŁAGAM!! POMÓŻ !!!

    OdpowiedzUsuń
  194. Anonimowy16.11.14

    Święty Antoni, dziękuję Ci za opiekę nad M., który jest już po operacji i będzie mógł cieszyć się żoną i synkiem. Pomóż mu w walce z innymi dolegliwościami. Święty Antoni, błagam Cię nadal o pomoc i wstawiennictwo dla mojej rodziny. Wspieraj proszę mojego brata, który być może daleko ma jeszcze do modlitwy, ale wierzę, że tak jak i ja, wreszcie odbędzie rozmowę z Bogiem. Proszę wspieraj lekarzy w ich działaniach. Dodaj otuchy i nadziei nam pacjentom. Ufam, ze nade mną czuwasz...

    OdpowiedzUsuń
  195. Anonimowy18.11.14

    Sw Antoni dopomozmi,abym dostala te upragniona prace.Ciagle stoja jakies przeszkody na drodze.Dopomoz zmienic te sytuacje.

    OdpowiedzUsuń