Obranie sobie za patrona św. Antoniego

Święty Antoni, sławny sługo i przyjacielu Jezusa Chrystusa! Tyś piastował Dzieciątko Jezus na swych rękach, a dziś cieszysz się Nim w Niebieskiej Krainie. Składam Bogu dzięki za wszystkie łaski i dobrodziejstwa, którymi moją dusze obdarzyłeś. Na nowo obieram Ciebie dzisiaj za mego orędownika i wiernego Ojca. Postanawiam mocno nigdy Cię nie opuścić ani pozwolić ubliżyć Twej sławie, lecz zawsze Cię czcić i kochać. Proszę Cię, weź mnie w swoją opiekę i pomagaj mi we wszystkim. Nie opuszczaj mnie, lecz bądź mi towarzyszem w drodze do wieczności, moim orędownikiem, obrońcą i mą gwiazdą przewodnią tak w życiu, jak i przy śmierci. Amen.

O święty Antoni, ubogacony łaską Bożą, do którego ułomni i uciemiężeni tak często wzdychają, a wzywając pomocy, znajdują ją. Ja także z wielką ufnością proszę Cię o pomoc w mych przykrościach i trudach życia codziennego.

Racz mnie wspierać w ostatniej godzinie mego życia. Przyjmij mnie, o najłaskawszy święty Antoni, na swego sługę i syna (córkę). Niech miłość Twoja będzie dla mnie opoką, która wielce u Boga zdziałać może, która pomoże mi dostąpić Królestwa Niebieskiego i pozwoli godnie umrzeć w obecności Jezusa Chrystusa i Najświętszej Matki Jego Maryi. Amen.

Ufny w Twą świętą przyczynę i przemożne zasługi, polecam się Tobie, święty Antoni, proszę Cię, wejrzyj na moją wierną i szczerą miłość, na bezgraniczną ufność, która napełnia moje serce. Zapisz sobie moje imię głęboko w Twym sercu i pozwól mi należeć do liczby tych, których Ty szczególnie miłujesz i ochraniasz, żebym mógł we wszystkich moich potrzebach znajdować w Tobie ucieczkę. Amen.


W: Jeżeli szukasz cudów Antoniego. Modlitewnik, Wydawnictwo św. Antoniego, Wrocław 2000.

4 komentarze:

  1. Anonimowy18.3.14

    ŚW.ANTONI UZDROW MI MOJĄ CORKĘ.BOG JEST WIELKI

    OdpowiedzUsuń
  2. Anonimowy3.1.15

    Kochany Święty Antoni proszę o zdrowie i Twoją opiekę dla całej rodziny oraz o Twoją pomoc w moim strapieniu.

    OdpowiedzUsuń
  3. Anonimowy25.2.15

    Sw Antoni dziekuje Ci za odnalezienie sie mojej torby,w ktorej nic nie zginelo.Odnalazla sie po 3 dniach.Wszyscy mowia,ze to cud,a ja,ze to Ty Sw Antoni mi pomogles.Pokornie dziekuje za Twoja pomoc.
    Obralam Ciebie za patrona bede modlic sie do Ciebie,bo wierze w Twoja moc.Dorota.D,
    .

    OdpowiedzUsuń
  4. Anonimowy13.10.23

    Święty Antoni, proszę Cię uczyń cud uzdrowienia dla mnie !

    OdpowiedzUsuń