Nowenna do św. Antoniego (7)

Modlitwa na każdy dzień Nowenny

W imię Ojca i Syna, i Ducha Świętego. Amen.

Święty Antoni Padewski, z łaski Bożej stałeś się niezrównanym Orędownikiem we wszystkich naszych potrzebach zarówno doczesnych, jak i wiecznych. Wielu do Ciebie się ucieka i doznaje pomocy. Twoja cześć rozbrzmiewa po całym świecie. Ufni więc w Twoją opiekę i pomoc, serdecznie błagamy, abyś wyprosił nam u Boga łaskę dobrego życia na co dzień; wyjednaj nam również te łaski, o jakie przychodzimy Ciebie prosić ku chwale Boga w Trójcy Jedyngo. Amen.

Rozważanie VII

Prawdziwa miłość jest bezinteresowna

Wielu ludzi kieruje się w życiu zasadą użyteczności. Gdy mają przystąpić do jakiegoś działania, pytają: co mi to da. Tymczasem prawdziwa miłość nie szuka własnej korzyści. Szuka natomiast dobra kochanej osoby. Także nasza miłość Boga powinna być bezinteresowna. Jest ona odpowiedzią na miłość Bożą. Tak postępowali święci. Wyrachowanie natomiast jest cechą egoistów.
Nie mamy żadnych wątpliwości, że święty Antoni przez całe życie kierował się bezinteresowną miłością. Dlatego jest tak umiłowany i tak popularny w całym chrześcijańskim świecie.
Naucz nas, Panie, prawdziwej miłości w naszym postępowaniu.
Naucz nas, Panie, miłości krzyża Twojego Syna.
Naucz nas, Panie, bezinteresownej miłości.

Módlmy się:

Boże, rozkazałeś nam: „Będziesz miłował bliźniego swego jak siebie samego", prosimy Cię przez zasługi wielkiego Twego sługi i przyjaciela ludzi świętego Antoniego, racz łaską swą sprawić, abyśmy z miłości ku Tobie stali się jedną rodziną, której Ty jesteś Ojcem, a my, Twoje dzieci, abyśmy byli między sobą prawdziwymi braćmi. Przez Chrystusa, Pana naszego. Amen.

45 komentarzy:

  1. Anonimowy19.10.12

    swiety Antoni prosze Cie wsatawiaj sie do naszego Boga Milosiernego o nawrocenie syna Marcina na droge wiary.prosze wymodl dla niego cud przemiany duchowej i moralnej.zeby Jezus podal mu reke wyprowadzil go z trudnych,brudnych spraw w ktore sie wplatal na drode wiary,sw.Antoni prosze wstawiaj sie u Boga,aby jego trudne sprawy osobiste,rodzinne szczesliwie sie dla niego rozwiazaly,zeby mogl bez przeszkod przebywac ze swoim dzieckiem,aby razem zaznaliszczescia,radosci wzajemnie.prosze miej go w opiece

    OdpowiedzUsuń
  2. Anonimowy16.12.12

    SW.Antoni ratuj malzenstwo Magdy i Grzegorza,chron przed wszelkimi atakami zla-uzdrow Grzegorza duchowo i psychicznie,ulecz zle nalogi i pokusy,daj laske nawrocenia-ulecz Roberta z hazardu-ulecz w chorobie Joanne,Janine,Magde,Marcina,Henryka,Lucjana,Aline,Grzegorza i ogarnij milosierdziem bozym nasze rodziny.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Anonimowy16.1.13

      Sw,Antoni pomoz odnalezc skradzione auto pomozprzetrwac w pokoju serca ten trudny czas wstaw sie do Milosiernego Boga i wypros nam te laske

      Usuń
  3. Anonimowy16.1.13

    Sw Antoni pomoz odnalezc skradzione auto...

    OdpowiedzUsuń
  4. Anonimowy23.2.13

    sw.Antoni pomoz odnazlezc zgubiony pierscionek zareczonowy po 19 latach malzenstwa

    OdpowiedzUsuń
  5. Anonimowy17.3.13

    swiety Antoni prosze Cie wsatawiaj sie do naszego Boga Milosiernego o nawrocenie corki Annetty na droge wiary.prosze wymodl dla niej podaj jej reke wyprowadz ja z trudnych,brudnych spraw w ktore sie wplatala na drodze wiary,sw.Antoni prosze wstawiaj sie u Boga,aby jej trudne sprawy osobiste,rodzinne szczesliwie sie dla niej rozwiazaly,zeby mogla bez przeszkod przebywac ze swoimi dziecmi,we wlasnym mieszkaniu,zeby razem zaznali szczescia,radosci wzajemnie.prosze miej ja w opiece. Bog Zaplac.

    OdpowiedzUsuń
  6. Anonimowy17.3.13

    swiety Antoni prosze Cie wsatawiaj sie do naszego Boga Milosiernego o nawrocenie corki Annetty na droge wiary.prosze wymodl dla niej podaj jej reke wyprowadz ja z trudnych,brudnych spraw w ktore sie wplatala na drodze wiary,sw.Antoni prosze wstawiaj sie u Boga,aby jej trudne sprawy osobiste,rodzinne szczesliwie sie dla niej rozwiazaly,zeby mogla bez przeszkod przebywac ze swoimi dziecmi,we wlasnym mieszkaniu,zeby razem zaznali szczescia,radosci wzajemnie.prosze miej ja w opiece. Bog Zaplac.

    OdpowiedzUsuń
  7. Anonimowy25.3.13

    Swiety Antoni, wiem , ze jest wiele ludzi , ktorzy sa moze w wiekszej potrzebie niz Ja, jednak nie wiem juz do kogo mam sie zwrocic z modlitwa aby odzyskac spokoj ducha i wewnetrzna radosc. Tak bardzo nie chce mi sie zyc.

    OdpowiedzUsuń
  8. Anonimowy7.5.13

    Sw.Antoni prosze Cie o pomoc dla syna w rozwiazaniu problemu z mieszkaniem ,i znalezieniu pracy dla niego.

    OdpowiedzUsuń
  9. Anonimowy27.6.13

    Swiety Antoni prosze Cie o wstawiennictwo do Boga zeby Artur wrocil do mnie i przemyslal co zrobil bardzo bym tego chciala.

    OdpowiedzUsuń
  10. Anonimowy28.6.13

    Świety Antoni proszę cie pomóz mi być z Pawlesm tak bardzo mi na nim zależy tak bardzo chcialą bym być z nim do konca swoich dni blagam cie pomóz nam być razem tego najbardzie pagnę kocham go

    OdpowiedzUsuń
  11. Anonimowy28.6.13

    ŚWIETY ANTONI tak bardzo pragne aby udalo mi sie wszystko z Pawlem tak bardzo mi zależy żeby byc z nim do końca swoich dni tak bardzo mi na nim zależy błagam SWIETY ANTONI pomóż nam

    OdpowiedzUsuń
  12. Anonimowy4.7.13

    SW ANTONI BARDZO CIĘ PROSZĘ POMÓŻ MI ABY MÓJ MĄŻ ZBIGNIEW SIĘ NAWRÓCIŁ I ZACZĄŁ SZANOWAĆ MNIE I MOJĄ RODZINĘ ,PROSZĘ O ŁASKĘ ZDROWIA I O PRACĘ.TAK BARDZO MI BRAKUJE NADZIEI ŻE COŚ SIĘ ZMIENI

    OdpowiedzUsuń
  13. Święty Antoni, Ty nigdy nie pozostajesz głuchy na nasze prośby. Dziękuję Ci serdecznie za to, że tyle razy pomogłeś mi odnaleźć to, co tak bliskie sercu.

    OdpowiedzUsuń
  14. Święty Antoni, dziękuję Ci gorąco za każdą interwencje w moje życie.

    OdpowiedzUsuń
  15. Święty Antoni, Ty nigdy nie pozostajesz głuchy na nasze prośby. Dziękuję Ci serdecznie za to, że tyle razy pomogłeś mi odnaleźć to, co tak bliskie sercu.

    OdpowiedzUsuń
  16. Święty Antoni pomóż mi wyjść z długów, odmienić ten swój marny los

    OdpowiedzUsuń
  17. Anonimowy4.9.13

    Święty Antoni, proszę serdecznie o łaskę zdrowia dla mojej wnuczki.

    OdpowiedzUsuń
  18. Anonimowy5.9.13

    sw Antoni proszę Cie serdecznie wypros u Naszego Pana dla Ani laski potrzebne do pracy z trudnymi uczniami a uczniom dary Ducha Swietego i zastanowienia się dokad chcą dojść w zyciu i co osiagnac nigdy nikogo nie opuszczasz wiec wierze ze im tez pomożesz.Dziekuje za już i proszę o jeszcze

    OdpowiedzUsuń
  19. Anonimowy11.9.13

    św, Antoni wstaw się u Boga za nami,aby darowane nam były oskarżenia i ocal nas od kary, udziel naszej rodzinie i domowi swojego błogosławieństwa a zmarłemu mężowi spokój duszy i wieczne odpoczywanie.

    OdpowiedzUsuń
  20. Anonimowy18.9.13

    sw.antoni prosze cie o jasnosc umyslu dla przemka ,pomoz mu napisac prace magisterska,obronic ja...pomoz mu znalezc pracei dopbra zone.. prosi matka````````````

    OdpowiedzUsuń
  21. Anonimowy18.9.13

    KOCHANY ŚWIĘTY ANTONI MAM 7 MIESIĘCZNEGO SYNKA MA TERAZ GORĄCZKĘ BEZ ŻADNYCH OBJAWÓW BŁAGAM POMÓŻ MU ABY TA GORĄCZKA SAMA USTĄPIŁA PROSZĘ CIĘ O ZDROWIE DLA NIEGO A MI DODAJ SIŁY BO PO TYCH WSZYSTKICH PRZEŻYCIACH CZUJE ŻE NIE DAJE RADY BŁAGAM WYSŁUCHAJ MNIE AGNIESZKA

    OdpowiedzUsuń
  22. Anonimowy19.9.13

    kochany św Antoni proszę cię aby mojemu 3 miesięcznemu DOMINISIOWI MINEŁA W KOŃCU TA GORĄCZKA BŁAGAM WYSŁUCHAJ MOJEJ PROŚBY ZLITUJ SIĘ NAD NAM ORAZ MNIEJ W OPIECE CAŁĄ MOJĄ RODZINĘ

    OdpowiedzUsuń
  23. Anonimowy23.10.13

    Święty Antoni proszę o porozumienie i jedność w pracy

    OdpowiedzUsuń
  24. Anonimowy29.10.13

    Swiety Antoni, prosze pomoz odzyskac utracone zdrowie i blagam o samodzielnosc.Wskaz pomcne dlonie, ktore zaradza cierpieniu

    Zofia Antonina

    OdpowiedzUsuń
  25. Swięty Antoni, proszę Cię, pochyl sie nad moim małżeństwem i pomóż je uratować, módl się za nami, abyśmy umieli odbudować wzajemne relacje i odnowić tę Miłość która nas połączyła 12 lat temu. Módl się proszę za mojego męża, aby uwolnił się od gniewu i nauczył się przebaczenia, abyśmy mogli się pojednać i zacząć wszystko od nowa, w Miłości i Duchu Bożym. Amen.

    OdpowiedzUsuń
  26. Swięty Antoni, pochyl się proszę nad moim małżeństwem, módl się za jego jedność i abyśmy umieli odbudować wzajemne relacje.

    OdpowiedzUsuń
  27. Anonimowy22.4.14

    Św. Antoni, proszę Cię o wstawiennictwo u naszego Ojca za małżeństwa moich córek aby był trwałe i silne w wierze. Pomóż Dakowi odnaleźć wiarę żywą

    OdpowiedzUsuń
  28. Anonimowy26.4.14

    sw antoni prosze pomoz mi w trudnych chwilach a rafalowi pomoz podjac bardzo powazne decyzje

    OdpowiedzUsuń
  29. Anonimowy29.4.14

    Proszę o wstawiennictwo św.Antoni, pomóż mi w mojej trudnej sytuacji

    OdpowiedzUsuń
  30. Anonimowy7.7.14

    krystyna ..prosze omodlitwe za mnie grzeszna abym otrzymala laske za twoim wstawiennictwem od ojca niebieskiego prosze ozdrowe nogi pomoz sw.kochany antoni

    OdpowiedzUsuń
  31. Anonimowy5.8.14

    św Antoni proszę o zdrowie dla mamy ty pomagasz, potrafisz uleczyć, wierzę że sprawisz że nie będzie to nic poważnego i będzie cieszyła się długim zdrowiem, wierzę w Ciebie bardzo...

    OdpowiedzUsuń
  32. Anonimowy1.9.14

    Św. Antoni proszę aby mojej córce odnalazły się te dokumenty, bo od tego zależy jej praca zawodowa, wstaw się za nią do Boga Ojca Wszechmogącego

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Anonimowy26.1.15

      sw,antoni,prosze,o,zdrowie,mojej,mamy,by,bol,nog,ustapil,

      Usuń
  33. Anonimowy26.1.15

    Święty Antoni Padewski prosze Cie o zdrowie mojego syna Marcina dopomóż żeby jego wyniki były dobre prowadzi go przez życie droga miłości i wierności przykazań bożych daj miłość w jego rodzinie wzajemne zrozumienie i pokój wypoos dla całej rodziny boze błogosławieństwo dziękuje za wszelka dotychczasowa pomoc i wsparcie w trudnych chwilach naszej rodziny twoja czcicielka

    OdpowiedzUsuń
  34. Anonimowy26.1.15

    sw,antoni,prosze,o,zdrowie,mojej,mamy,by,ustapil,bol,nog,

    OdpowiedzUsuń
  35. Anonimowy26.1.15

    sw Antoni wypraszaj u Boga laski potrzebne mojej rodzinie moim dzieciom

    OdpowiedzUsuń
  36. Anonimowy11.3.15

    Św.Antoni proszę o łaskę nawrócenia dla Karoliny, o uwolnienie z nałogu nikotynowego,dziękuję za łaski które mi dajesz każdego dnia.proszę o uzdrowienie mamy.

    OdpowiedzUsuń
  37. Anonimowy19.4.15

    św Antoni patronie rzeczy utraconych proszę pomóż odzyskac rodzinie Natalii i jej samej spokój, pogode ducha, radosc z zycia, ktora utracili przez dlugi jakie obciazyly cala rodzine, pomoz odzyskac rodzinna firme i uchron ich prze komornicza licytacja . wstaw sie za nimi w Boga Naszego Jedynego bo juz sama nie wiem co robic i jak im pomoc.

    OdpowiedzUsuń
  38. Anonimowy10.6.15

    Kochany święty Antoni! Z całego serca dziękuję za łaski otrzymane przez twoje wstawiennictwo i proszę, módl się nadal we wszystkich moich intencjach.

    OdpowiedzUsuń
  39. Anonimowy27.8.15

    Swiety Antoni, utracilam zdrowie, prosze Cie, wyjednak mi łaske powrotu do zdrowia

    OdpowiedzUsuń
  40. Anonimowy7.9.15

    Kochany sw.Antoni, wobec wszystkich ogłaszam, że jesteś moim niezawodnym Przyjacielem, za co Ci dziękuję.Proszę Cię w imię tej przyjażni, żebyś mnie zachował od jakichkolwiek konsekwencji z powodu utraty dowodu osobistego.Urszula.

    OdpowiedzUsuń
  41. Anonimowy9.9.15

    Święty Antoni proszę Cię o odnalezienie męża,który pokocha mnie i moją rodzinę. Proszę o łaski dla najbliższych.

    OdpowiedzUsuń
  42. Anonimowy10.9.15

    Święty Antoni, Przyjacielu serdeczny, najlepszy mój opiekunie, pragnę Ci tą nowenną podziękować za Twą niezawodną opiekę, Twoje potężne wstawiennictwo u Boga, za wszyskie łaski jakich doznałam dzięki Tobie.Musisz wiele znaczyć w sercu Boga, skoro tak hojnie Pan rozdaje przez Ciebie. Niech będzie Bóg uwielbiony za miłość i dobroć swoją. Urszula.

    OdpowiedzUsuń
  43. Anonimowy4.8.21

    Święty Antoni proszę wypros łaskę uzdrowienia dla mojej siostry Urszuli i mojego syna Macieja,oni bardzo potrzebują Twojego wstawiennictwa.
    .

    OdpowiedzUsuń