Nowenna do św. Antoniego (1)

Modlitwa na każdy dzień Nowenny

W imię Ojca i Syna, i Ducha Świętego. Amen.

Święty Antoni Padewski, z łaski Bożej stałeś się niezrównanym Orędownikiem we wszystkich naszych potrzebach zarówno doczesnych, jak i wiecznych. Wielu do Ciebie się ucieka i doznaje pomocy. Twoja cześć rozbrzmiewa po całym świecie. Ufni więc w Twoją opiekę i pomoc, serdecznie błagamy, abyś wyprosił nam u Boga łaskę dobrego życia na co dzień; wyjednaj nam również te łaski, o jakie przychodzimy Ciebie prosić ku chwale Boga w Trójcy Jedyngo. Amen.

Rozważanie I

Wierność Bożemu powolaniu

Każdy z nas otrzymał od Boga swoje powołanie. Przez chrzest zostaliśmy powołani do wiary. Jesteśmy powołani do swego stanu, do życia zakonnego, do życia rodzinnego, do określonego zawodu. Święty Antoni został powołany do służby Bożej w zakonie i do nauki. Wiernie wypełniał swoje powołanie. A moje powołanie? A moja wierność? O życie z wiary, o wierność w swoich zadaniach życiowych, prosimy Cię, Panie.

Módlmy się:

Boże w Trójcy Jedyny, któryś przez Jezusa Chrystusa rzekł: „Jeżeli będziecie mieć wiarę jak ziarno gorczyczne", prosimy Cię przez wiarę sługi Twego świętego Antoniego, daj nam wiarę mocną i stałą, powszechną i żywą, abyśmy wierząc, w Tobie całą ufność pokładali za życia, a po śmierci mogli oglądać Ciebie twarzą w twarz. Przez Chrystusa, Pana naszego. Amen.

42 komentarze:

  1. Anonimowy9.3.12

    rozpoczynam dzis nowenne do sw Antoniego z prosba o nawrocenie mego wnuka i syna.tak mi dopomoz Bóg

    OdpowiedzUsuń
  2. Anonimowy23.7.12

    o rozwiązanie moich problemów i wypełnienie w życiu Woli Bożej

    OdpowiedzUsuń
  3. Anonimowy2.8.12

    Rozpoczynam dziś nowenne do Swiętego Antoniego z prośbą o zrozumienie i wypełnienie Woli Bożej

    OdpowiedzUsuń
  4. Anonimowy19.11.12

    Moja rodzina wybrała św. Antoniego na swojego patrona i mamy dla niego szczególną cześć .Codziennie wyprasza dla nas łaski u Boga, o czym publicznie dziś dajemy świadectwo z serca dziękują Trójcy św.za cuda jakie dzieją się w naszym życiu za pośrednictwem świętych obcowania.Dzisiaj rozpoczynam nowennę ,ufając że św. Antonii zaradzi jak zawsze naszym ludzkim trudnościom.Amen.

    OdpowiedzUsuń
  5. Anonimowy20.11.12

    modlesię o zycie bez strachu o jutro, ozdrowie i siły do pracy i aby praca była

    OdpowiedzUsuń
  6. Anonimowy10.12.12

    modle sie do sw. Antoniego o ratowanie malzenstwa Magdy i Grzegorza-o uzdrowienie duchowe Grzegorza ze wszystkich zranien,laske nawrocenia,uleczenie zlych nalogow i pokus,ochrone przed wszelkimi atakami zla- za rodzine o opieke i ochrone przed zlem.

    OdpowiedzUsuń
  7. Anonimowy20.12.12

    modlę się do św. Antniego o uzdrowienie z wady wzroku

    OdpowiedzUsuń
  8. Św. Antoni, opiekunie małżeństw, proszę o uzdrowienie mojego małżeństwa, o dar miłości m-dzy nami, przebaczenia, pokory, o niedopuszczenie do rozstania. O nawrócenie i oświecenie umysłu i serca mojego męża Mariusza, aby popatrzył na sakrament, jaki przyjęliśmy 7 miesięcy temu oczyma prawdziwej miłości i zrozumiał, że należy o niego walczyć. Weź nas w swoją opiekę...

    OdpowiedzUsuń
  9. św. Antoni, opiekunie małżeństw, proszę o uzdrowienie mojego małżeństwa, o dar miłości m-dzy nami, dar przebaczenia, pokory, niedopuszczenie do rozstania. O uleczenie mojego męża Mariusza, oświecenie jego umysłu i serca, by spojrzał na sakrament jaki przyjęliśmy 7 miesięcy temu oczyma prawdziwej miłości i zrozumiał że o małżeństwo należy walczyć. Weź nas w swoja opiekę i wyproś nam u Boga te łaski.

    OdpowiedzUsuń
  10. Anonimowy31.1.13

    sw. antoni prosze Cie o wysluchanie mojej modlitwy do ciebie..

    OdpowiedzUsuń
  11. Anonimowy13.6.13

    Św Antoni, modlę się do Ciebie i wielce proszę o opiekę nad moim małżeństwem, wyproszenie u Pana Boga łaski nawrócenia mojego męża i wysłuchanie mojej modlitwy.

    OdpowiedzUsuń
  12. Anonimowy18.6.13


    Proszę Cię, Św. Antoni o pomoc w rozwiązaniu problemów rodzinnych i wypełnienie się woli Bożej.

    OdpowiedzUsuń
  13. Anonimowy20.6.13

    Prosze Cie goraco Swiety Antoni o laski nawrocenia mojego syna Boguslawa na dobra droge zycia.Prosze Cie bardzo Swiety Antoni aby syn nie naduzywal alkocholu ktory rujnuje mu zycie i jego dzieciom ktore sam wychowujeBlagam Umilowany Swiety Antoni zlituj sie nad Boguslawem pomoz mu odnalez ses zycia i nawrocnie do Boga.W Tobie tylko moja nadzieja prosi mama.

    OdpowiedzUsuń
  14. Anonimowy27.6.13

    św. Antoni, opiekunie małżeństw, proszę o uzdrowienie mojego partnera, o dar miłości m-dzy nami, dar przebaczenia, pokory, niedopuszczenie do rozstania. O oświecenie jego umysłu i serca, Weź nas w swoja opiekę i wyproś nam u Boga te łaski.

    OdpowiedzUsuń
  15. Anonimowy13.8.13

    o oddanie mi pracy i o powrót do zdrowia męża

    OdpowiedzUsuń
  16. Anonimowy13.8.13

    o powrót do zdrowia męża Grzegorza i ooddanie mi pracy ,ktorą straciłam w wyniku dużej niesprawiedliwości

    OdpowiedzUsuń
  17. Anonimowy8.10.13

    o powrot do zdrowia

    OdpowiedzUsuń
  18. Anonimowy10.12.13

    Proszę Cię św. Antoni o nawrócenie Tomka, uleczenie jego zranień i otwarcie serca na miłość BOŻĄ i ludzką. Dziękuję Panu Bogu, że postawił Go na mojej drodze i proszę aby został moim mężem, jeżeli jest taka wola Boga.

    OdpowiedzUsuń
  19. Anonimowy12.1.14

    Sw Antoni prosze o cod milosci i dar rodziny amen

    OdpowiedzUsuń
  20. Anonimowy16.1.14

    Święty Antoni pomog moje mamie amen

    OdpowiedzUsuń
  21. Anonimowy23.2.14

    Proszę żebym miała za co zrobić wesele mojej córce










    OdpowiedzUsuń
  22. Anonimowy27.3.14

    Święty Antoni, patronie miłości proszę Cię byś uratował mój związek z Piotrem oświeć jego serce i umysł by znów odnalazł swą miłość do mnie byśmy się znów wzajemnie kochali oraz wstąpili w sakrament małżeński i dawali radę wszystkim przeciwnościom losu wspólne. Serdecznie Cię proszę i dziękuję święty Antoni. Twoja Pysia

    OdpowiedzUsuń
  23. Anonimowy11.4.14

    BARDZO PROSZĘ ŚW. ANTONI O ODZYSKANIE SKRADZIONYCH PIENIĘDZY MOJEJ CÓRCE I ZIĘCIOWI PRZEZ SZAJKĘ INTERNETOWĄ,

    OdpowiedzUsuń
  24. Anonimowy10.5.14

    Święty Antoni, błagam wyjednaj mi łaskę i dar zdrowego kręgosłupa i wyleczenia całkowitego z dyskopatii lędźwiowej. Proszę, nie pozwól mi odejść nie będąc wysłuchanym. O to z calych sił Cię proszę. Umiłowany Antoni, zlituj się nade mną.
    A.

    OdpowiedzUsuń
  25. Anonimowy19.5.14

    Proszę Cię św.Antoni, mój przyjacielu o pomoc w pracy

    OdpowiedzUsuń
  26. Anonimowy4.6.14

    Święty Antoni proszę Cię o opiekę nad moją rodziną. Chroń Nas prosimy przed chorobą duszy i ciała ,utratą pracy, złymi ludźmi i mocami, pomóż walczyć z ułomnościami .Wstaw się proszę także o miłosierdzie dla zmarłego taty.

    OdpowiedzUsuń
  27. Anonimowy13.6.14

    Święty Antoni wstaw się we wiadomej sprawie mojej córki u Pana Boga. W tobie moja nadzieja,Twój czciciel.
    A.S.

    OdpowiedzUsuń
  28. Anonimowy19.7.14

    Św. Antoni proszę o uzdrowienie z wady wzroku i o uzdrowienie kręgosłupa

    OdpowiedzUsuń
  29. Anonimowy5.8.14

    Św Antoni proszę pomóż mi znowu,w tobie nadzieja, wierzę że sprawisz że wszystko będzie dobrze i mamie nic nie będzie, proszę Cie bardzo pomóż

    OdpowiedzUsuń
  30. Anonimowy28.9.14

    Rozpoczynam Nowennę o poprawę mojej sytuacji życiowej!!

    OdpowiedzUsuń
  31. Anonimowy6.2.15

    Święty Antoni,proszę Cię, wysłuchaj mojej modlitwy.

    OdpowiedzUsuń
  32. Anonimowy20.2.15

    Sa Antoni prosze o odnalezienie mojej torebki z dokumentami,ktora dzisiaj zostawilam w tramwaju,Prosze wysluchaj mojej modlitwy,Wierze,ze mi pomozesz,bo juz raz mi pomogles w trudnej sprawie,Dorota.D.

    OdpowiedzUsuń
  33. Anonimowy11.4.15

    sw antoni blagam cie ratuj moje dzieci

    OdpowiedzUsuń
  34. Anonimowy12.6.15

    Św. Antoni proszę pomóż mi, bo nie mam już siły...

    OdpowiedzUsuń
  35. Anonimowy16.7.15

    Sw. Antoni pomoz mi wyzdrowiec i pokonac ciezka chorobe jaka jest rak abym mogla opiekiwac sie moim synkiem i pomoz mi aby moje malzenstwo przetrwalo te ciezkie chwile i dzieki Tobie wnioslo duzo milosci w nasze wspolne zycie.

    OdpowiedzUsuń
  36. Anonimowy16.7.15

    Sw Antoni pomoz mi calkiem wyzdrowiec i wnies w nasze malzenstwo Tyle milosci ile tylko zdolasz nam przekazac

    OdpowiedzUsuń
  37. Anonimowy25.8.15

    Św Antoni proszę Cię o zdrowie Maciusia.

    OdpowiedzUsuń
  38. Anonimowy15.9.15

    Sw Antoni błagam oświeć męża mego Piotra oczyść jego rozum i serce nawróć do miłości ktora slubowal i milosc której sie wyparl i utracił ja uzdrow nasze malrzenstwo módl sie za nami uproś nam laske u Boga ratuj Jezu nie pozwól zapomnieć odejść mu od nas

    OdpowiedzUsuń
  39. Anonimowy18.9.15

    Św Antoni proszę Cię dopomóż mi spłacić moje długi i zobowiązania. Uwolnić się od pożyczek i nie zapłaconych rachunków oraz wierzycieli.

    OdpowiedzUsuń
  40. Anonimowy2.10.15

    PROSZĘ CIEBIE ŚW,ANTONI ŻEBY MÓJ MĄŻ SIĘ NAWRÓCIŁ ,I NIE BRONIŁ MI CHODZIĆ DO KOŚCIOŁA

    OdpowiedzUsuń
  41. Anonimowy11.4.16

    Proszę Cię Św. Antoni pomóż mi znaleźć przyczynę choroby mojego synka. Proszę też o pomoc w pracy..Nie odmawiaj mi swojego wstawiennictwa. Bądź przy mnie

    OdpowiedzUsuń
  42. Anonimowy12.4.16

    Kochany św Antoni, natchnij mojego syna Sebastiana, aby podjął męską decyzję i oświadczył się Uli. Widzę, że boi się odpowiedzialności. A czas najwyższy ażeby się ożenił. Wiesz, że się tym zamartwiam. Jesteś moim kochanym Orędownikiem, i znajdziesz sposób, żeby wpłynąć na jego myśli i czyny. Nie zostawiaj mnie proszę z tym problemem! Ufam Tobie. Kocham Cię całym sercem.Św Antoni módl się za Nami

    OdpowiedzUsuń