Jeśli cudów szukasz

Responsorium do św. Antoniego z Padwy

Jeśli cudów szukasz, idź do Antoniego,
Wszelkich łask dowody odbierzesz od niego.

Morze się ucisza, czarty uciekają,
Umarli na nowo do życia wracają.

Za jego przyczyną chorzy zdrowo wstają,
Z rąk i nóg pojmanych okowy spadają.

Morze się ucisza, czarty uciekają,
Umarli na nowo do życia wracają.

Kalecy się cieszą swoim uzdrowieniem
Zguby się znajdują za ufnym westchnieniem.

Morze się ucisza, czarty uciekają,
Umarli na nowo do życia wracają.

W każdej on potrzebie pomoże, pocieszy
I w każdym nieszczęściu na ratunek śpieszy.

Morze się ucisza, czarty uciekają,
Umarli na nowo do życia wracają.

Tak wszyscy od niego ratunek odnoszą
I z padewczykami cuda jego głoszą.

Morze się ucisza, czarty uciekają,
Umarli na nowo do życia wracają.

Ojcu i Synowi, Duchowi Świętemu
chwała za tę władzę daną Antoniemu.

Morze się ucisza, czarty uciekają,
Umarli na nowo do życia wracają.

Módlmy się: Najmiłościwszy Boże, który św. Antoniego przedziwnych i ustawicznych cudów oświeciłeś promieniami, użycz nam litościwie, abyśmy, o co przez jego zasługi pokornie Majestatu Twego prosimy, przez jego przyczynę otrzymać mogli. Przez Chrystusa, Pana naszego. Amen.

źródło: Święty do zadań specjalnych, opr. M. Myrcha-Kamińska, Wyd. Esprit, Kraków 2015.

229 komentarzy:

  1. Anonimowy17.2.16

    św. Antoni proszę cię o zdrowie aby mój słuch znów wrócił do normy ,spraw aby córka odnalazła się z przyjacielem - opiekunem na dalsze lata już w dorosłym jej życiu wg. woli Boga Proszę o opiekę nad moją rodziną .

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Anonimowy20.2.23

      Proszę Cię Święty Antoni ulecz moją rodzinę pomóż znaleźć prawdziwe miłość dla naszych dzieci pomóż znaleźć to czego szukasz i pomóż w tym o czym Ty Wiesz Amen ♥️🙏❤️

      Usuń
  2. Anonimowy21.3.16

    Proszę ciebie św. Antoni o opiekę nad moja rodzina

    OdpowiedzUsuń
  3. Anonimowy29.3.16

    kochany sw antoni wez w opieke mego syna udziel mu laski tak bardzo cie prosze stroskana matka bede sie modlic

    OdpowiedzUsuń
  4. Anonimowy8.5.21

    Błagam Cię sw Antoni o uzdrowienie io dobra zone

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Anonimowy6.2.23

      Święty Antoni proszę o pomoc dla syna Tomasza Kacpra i rodziny

      Usuń
    2. Anonimowy18.9.23

      Św. Antoni wiele razy proszę o pomoc w odnalezieniu dokumentów, które są dla mnie ważne i wierzę ,że mnie litościwie wysłuchać. Amen

      Usuń
    3. Anonimowy18.9.23

      Św. Antoni proszę Cię o pomoc w odnalezieniu ważnych dla mnie dokumentów. Racz wysłuchać mojej prośby, zanoszonych w moich modlitwach. Wierzę i ufam Tobie. Amen

      Usuń
  5. Błagam Cię sw Antoni o uzdrowienie io dobra zone

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Ci św. Antoni za wszystkie łaski

      Usuń
    2. Anonimowy28.11.22

      Święty Antoni proszę o zdrowie i pracę dla syna i wnuczka i wyjścia ze problemów

      Usuń
    3. Anonimowy26.1.23

      Sw Antoni prosze cie o dzyskanie moich skradzionych zeczy i o przetrwanie

      Usuń
  6. Sw.Antoni wypros mi u Jezusa aby on do mnie wrócił.amen

    OdpowiedzUsuń
  7. Spraw Sw.Antoni aby nasze wspolne modlitw zostały wysłuchanie i to o co sie modlilismyniech Pan nas poprowadzi własciwa droga

    OdpowiedzUsuń
  8. Anonimowy28.5.21

    DZIĘKUJE DZIĘKUJE DZIĘKUJE

    OdpowiedzUsuń
  9. Proszę o zdrowie i siły w pokonywaniu choroby dla kolezanki

    OdpowiedzUsuń
  10. Anonimowy30.5.21

    Św Antoni proszę o uzdrowienie kolezanki🙏

    OdpowiedzUsuń
  11. Anonimowy5.6.21

    Swiety Antoni, zabierz mi ten bol do Rana, niech oposci moje cialo I dusze.

    OdpowiedzUsuń
  12. Anonimowy7.6.21

    Święty Antoni proszę o łaskę zdrowia dla Matusia

    OdpowiedzUsuń
  13. Swięty Antoni proszę o uzdrowienie naszego słuchu, o zdrowie dla malutkiej Jagody i całej rodziny. Dopomóż aby nasze dusze były zawsze w łasce uświęcającej.

    OdpowiedzUsuń
  14. Święty Antoni Królu Niebieski Lech się dzieje wola Twoja
    Spraw aby odnalazl się kochany kotek moich wnusiow Spasibek
    Pomoc
    Z mu dotrzeć do domu.
    Dziękuję za pomoc.

    OdpowiedzUsuń
  15. Święty Antoni módl się za nami...

    OdpowiedzUsuń
  16. Św. ANTONI proszę o wstawiennictwo i potrzebne łaski. Spraw aby być blisko Boga
    Prosze o uzdrowienie dla dzieci Maksimiljana, Roberta, Darijusa, Darka, Juliji, Dominika, Maksimiljana, Tomka, Daniela, Daniela, Jakuba, Gabrysi.

    OdpowiedzUsuń
  17. Św Antoni błagam wyproś u Pana Boga w Trójcy Jedynego i Maryi dobre wyniki badań dla Gerardka oraz siły i potrzebne łaski dla jego rodziców i siostry. Św. Antoni działaj.

    OdpowiedzUsuń
  18. Proszę o to aby sprawa sądowa mojej mamy zakończyła się sukcesem dla mamy ..oraz żeby syn nawrócił się razem z rodziną i żeby zaczęli chodzic do kościoła i byli razem.oraz dla mnie o drugą połówkę żebym nie była sama

    OdpowiedzUsuń
  19. Anonimowy17.6.21

    Sw.Antoni proszę Cię o uzdrowienie mojej córki choroby takowej i o pracę dla syna prosi mama błagam

    OdpowiedzUsuń
  20. Anonimowy20.6.21

    SW.Antoni prosze o uzdrowienie mojego syna,aby ten virus opuscil jego organizm na zawsze. SW. Antoni ufam Tobie

    OdpowiedzUsuń
  21. Proszę ozdrowienie męża szczęśliwe rozwiązanie córki pomyślnie rozwiązanie spraw zachówku i odzyskanie pieniędzy zaległych .Św. Antoni Bóg zapłać za 🥀👍🌹🙏

    OdpowiedzUsuń
  22. Anonimowy13.7.21

    Swiety Antoni spraw aby maz przestal pic. Miej w opiece nasza rodzine.

    OdpowiedzUsuń
  23. Anonimowy13.7.21

    Święty Antoni proszę Cię o uzdrowienie męza z alkoholimu

    OdpowiedzUsuń
  24. Święty Antoni wstaw się do Boga o cud uzdrowienia dla mojego brata. Błagam mód się razem ze mną o Boże Miłosiwrdzie dla Niego i dla nas. Dziękujuje

    OdpowiedzUsuń
  25. Anonimowy22.8.21

    O spotkanie Marzeny z Dawidem. Jezu ufam Tobie.

    OdpowiedzUsuń
  26. Anonimowy22.8.21

    O znalezienie dobrego męża dla Marzeny.

    OdpowiedzUsuń
  27. Anonimowy2.9.21

    O dobrą pracę dla mojego syna

    OdpowiedzUsuń
  28. Anonimowy13.9.21

    Św. Antoni błagam o nawrócenie zięcia i powrót na drogę Pana Boga aby wrócił do żony i dzieci,którzy przeżywają ogromny ból, cierpienie, a córka jest w głębokiej depresji. Błagam Św. Antoni o wstawiennictwo u Naszego Ojca w niebie.

    OdpowiedzUsuń
  29. Anonimowy15.9.21

    Przychodze do Ciebie jak do lekarza żebyś mnie wyleczył.Dziękuję za wszystko co mam.Prosze o modlitwę o uproszenie dla mnie cudu zdrowia (wiele objawów nie zdjagnozowanej choroby)lekarzu wylecz mnie,proszę również o cud finansowy.

    OdpowiedzUsuń
  30. Święty Antoni dopomóż mi daj zdrowie i siłę do zycia

    OdpowiedzUsuń
  31. Święty Antoni proszę o uzdrowienie mnie i mojej rodziny dzieci i męża na duszy i ciele o przełamanie wszelkiego przekleństwa, w rodzinie żeby zaczęło się układać,błagam o pomoc 🌹🕊️❤️🙏

    OdpowiedzUsuń
  32. Anonimowy10.10.21

    Święty Antoni, wyproś mi proszę łaskę zażegnania konfliktu z żoną, i sprawy rozwodowej. Po ludzku sytuacja beznadziejna. Od dzisiaj zaczynam 13 dniową nowennę.

    OdpowiedzUsuń
  33. Święty Antoni proszę cię o nawrócenie dla mojego brata, wyrwanie go z nałogu pijaństwa, nawróć jego ciało i duszę 🙏❤️🙏 Święty Antoni wysłuchaj moje prośby

    OdpowiedzUsuń
  34. Święty Antoni wypros mi proszę łaskę dla mojego syna Artura ❤️ żeby się nawrócił
    i poszedł właściwą drogą i otocz go swoja opieką.Blagam Święty Antoni o wstawiennictwo u Naszego Ojca w Niebie . Miej go w swojej opiece ❤️❤️❤️

    OdpowiedzUsuń
  35. Anonimowy3.11.21

    Kochany Św. Antoni! Proszę o pomoc, rozwiazanie zawilej sytuacji w pracy, o pokoj i radość z pracy, o stabilność i uwolnienie od toksycznych osób. I za moich synow, męża, za kazdego znas o wstawiennictwo. Wiesz, jak mi ciezko.

    OdpowiedzUsuń
  36. Anonimowy4.11.21

    Św Antoni proszę o potrzebne łaski, pomóż mi w moich utrapieniach, postaw odpowiednich ludzi na mojej drodze abym podejmowała właściwe decyzje i rozwiązała problemy.❤ bardzo Cię proszę

    OdpowiedzUsuń
  37. Anonimowy16.11.21

    SSwiety. Antoni pomoz

    OdpowiedzUsuń
  38. Święty Antoni błagam uproś mi łaskę zdrowia i ulgę w cierpieniu

    OdpowiedzUsuń
  39. Kochany Św Antoni! Proszę o pomoc o rozwiązanie problemów między Antkiem a Wiktorią , aby się pogodzili , doszli do porozumienia między sobą . Bardzo Cię proszę ❤️❤️❤️❤️

    OdpowiedzUsuń
  40. Kochany Św Antoni! Proszę o pomoc o rozwiązanie problemów między Antkiem a Wiktorią , aby się pogodzili , doszli do porozumienia między sobą . Bardzo Cię proszę ❤️❤️❤️❤️

    OdpowiedzUsuń
  41. Kochany Św Antoni! Proszę o pomoc o rozwiązanie problemów między Antkiem a Wiktorią , aby się pogodzili , doszli do porozumienia między sobą . Bardzo Cię proszę ❤️❤️❤️❤️

    OdpowiedzUsuń
  42. Błagam Cię Św Antoni o to aby ojciec wybudził się ze śpiączki i wrócił do nas jak najszybciej. Aby jego stan z dnia na dzień uległ poprawie. Proszę z całego serca, błagam nie pozwól mu odejść.

    OdpowiedzUsuń
  43. Św Antoni. Proszę się o to aby ojciec wybudził się ze śpiączki. Aby jego stan poprawiał się z dnia na dzień.. Aby wrócił do nas jak najszybciej. Nie pozwól mu odejść. Błagam proszę. Wierzę w cuda. I tym razem również modlę się aby się zdazył.

    OdpowiedzUsuń
  44. Anonimowy3.12.21

    Sw Antoni prosze o wyzdrowienie przyjaciela i o prace dla bratanka. Miej w opiece moja rodzine

    OdpowiedzUsuń
  45. Sw Antoni blagam o ustapienie kaszlu i zadyszki u kolegi, zeby wyzdrowial. Nie opuszczaj mnie, nigdy mnie nie ousciles w potrzebie. Pomoz

    OdpowiedzUsuń
  46. Proszę o zdrowie dla przyjaciela

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. SW. ANTONI PROSZE UPROS BOGA O ZDROWIE DLA MOJEJ SIOSTRY.POMOZ SW. ANTONI

      Usuń
  47. Anonimowy11.12.21

    Święty Antoni pomóż proszę w odnalezienie kuzynki Joanny, pomóż rodzinie i służbom w poszukiwaniach.
    Wierzę w cud, pomóż błagam...

    OdpowiedzUsuń
  48. Anonimowy13.12.21

    Św Antoni błagam o pomoc w poszukiwaniach kuzynki Joanny...
    Prosze z całego serca o jej powrót calej i zdrowej.

    OdpowiedzUsuń
  49. Anonimowy17.12.21

    Święty Antoni błagam uzdrow moich rodzicow. Błagam ratuj i nie zostawiaj nas!

    OdpowiedzUsuń
  50. Anonimowy19.12.21

    SW.ANTONI PROSZE ABY SKRADZIONE PIENIADZE WROCILY DO MNIE

    OdpowiedzUsuń
  51. Sw Antoni. Błagam o pomoc w odnalezieniu psa który się wabi Szarik. Siostra wraz z córką czekają z nadzieją, że wróci. Nie pozwól im cierpiec. Modlę się z całego serca, ze z Twoja pomocą się odnajdzie.

    OdpowiedzUsuń
  52. Święty Antoni tak jak kiedyś mnie wysłuchałeś i dałeś mi siłę i zdrowie, zlituj się teraz nad moim małym wnukiem aby nabrał sił poprzez jedzenie różnych rzeczy jest chudy i marny, nie ma apetytu.

    OdpowiedzUsuń
  53. Św. Antoni dziękuję za dobre wyniki badań lekarskich Gerarda i za Twoją opiekę nad rodzina Gamracy i Jamróz.

    OdpowiedzUsuń
  54. Anonimowy9.1.22

    Zofia. Św Antoni błagam Cię o pomoc w rozwiązaniu problemów finansowych oraz o znalezienie dodatkowej pracy aby spłacać długi

    OdpowiedzUsuń
  55. Anonimowy11.1.22

    Św. Antoni, wstaw się za mną. Niech za Twoją przyczyną otrzymam upragnioną łaskę.
    Gdy mnie wysłuchasz dam świadectwo skuteczności
    Twego orędownictwa... Katarzyna

    OdpowiedzUsuń
  56. Błagam o pracę dla Nikodema opiekę nad całą rodziną i maleństwo

    OdpowiedzUsuń
  57. Maria
    Św. Antoni błagam o uproszenie u Pana Boga w Trójcy Jedynego i za przyczyną Matki Najświętszej łaski uzdrowienia dla wnuczka Gerarda, światło Ducha Świętego dla lekarza, który będzie go diagnozował oraz siłę i pokój Boży dla najbliższych. Św. Antoni działaj.

    OdpowiedzUsuń
  58. Anonimowy29.1.22

    Proszę o dobrego męża dla córki i zdanie egzaminów,by ukończyła rozpoczęte studia,załatwiła wizyty u lekarzy.By mogła spokojnie się rozwijać i realizować pasje.

    OdpowiedzUsuń
  59. Sw.Antooni dziękuję za Twą obecność..

    OdpowiedzUsuń
  60. Sw.Antooni dziękuję za Twą obecność..
    Za każdą chwilę dnia dziękuję



    OdpowiedzUsuń
  61. Święty Antoni ty dobrze wiesz czego tak bardzo potrzebuję. Proszę wylej na mnie te łaski w szczególności o zdrowie dla mnie i dla żony i córki.
    Bądz zawsze błogosławiony,Amen.

    OdpowiedzUsuń
  62. Anonimowy17.2.22

    O uzdrowienie brata z alkocholizmu i zdrowie psychiczne za wrogów i nie przyjaciół o radość w życiu serdeczne Bóg zapłać.

    OdpowiedzUsuń
  63. Święty Antoni pokieruje mnie tak ,bym wyszła z bezdomności w końcu znalazła swój dom , swój Dom , abyśmy odnaleźli się ze swoim ukochanym , byśmy przetrwali wszystkie chwile i te dobre i te złe.By moje córki Małgorzata i Edyta wybaczyli mi wszystko co źle uczyniłam i byśmy pogodzili się i żyli w zgodzie i miłości

    OdpowiedzUsuń
  64. Anonimowy3.3.22

    Święty Antoni uproś zdrowie siły aby zaczął chodzić nie miał bakterii, bólu dla męża Bogusława jasny umysł i mądrość dla lekarzy a dla mnie moich dzieci i ich rodzin zdrowie siły mądrość i roztropność. Święty Antoni pomóż znaleźć zgubiony złoty łańcuszek który otrzymał na chrzcie świętym dla Milana. Uproś pokój dla Ukrainy, Europy i nawrócenie dla Rosji.

    OdpowiedzUsuń
  65. Św. Antoni błagam uproś u Pana Boga w Trójcy Jedynego i i za przyczyną Matki Najświętszej rozwiązanie problemu Ewelinki. Ratuj i opiekuj się nią i jej rodziną.

    OdpowiedzUsuń
  66. Anonimowy6.4.22

    SW. Antoni proszę aby mnie pokochał wrócił do mnie . Wysłuchaj mnie i moich modlitw . Błagam

    OdpowiedzUsuń
  67. Św. Antoni błagam uproś u Pana Boga w Trójcy Jedynego pozytywne rozwiązanie problemów Hiacynty. Błagam działaj, Ty zawsze mnie wysłuchujesz. Bądź z nami w każdy czas

    OdpowiedzUsuń
  68. Anonimowy2.5.22

    Błagam o łaskę zdtowia dla Gerarda i całej rodziny. Św. Antoni ratuj.

    OdpowiedzUsuń
  69. Anonimowy7.5.22

    Proszę o uzdrowienie dla Dariusza kochamego męża i ojca

    OdpowiedzUsuń
  70. Anonimowy11.5.22

    Święty Antoni, proszę Cię żeby moja mama wyzdrowiała, żeby ta operacja się udała.
    Z całego serca proszę Cię o wstawiennictwo do Pana Boga naszego , zanieś do Boga moje prośby i prować mnie ku dobremu. Od lat jesteś mi przewodnikiem w życiu i proszę Cię nie opuszczaj mnie I pomóż mi w moich kłopotach.

    OdpowiedzUsuń
  71. Anonimowy16.5.22

    Sw Antoni dziękuję Ci za znalezione rzeczy. Błagam sw Antoni o zdrowie dla Tymka aby mógł przyjmować pokarmy i leki. Św Antoni ratuj go podajmu jedzenie aby nabierał sił. Wierzę że wyblagasz u Boga tę łaskę.

    OdpowiedzUsuń
  72. Anonimowy28.5.22

    Święty Antoni błagam aby moje dzieci nie odeszły do Pana przed Nami rodzicami. Niech Majeczka wyzdrowieje. Każdy krzyż żebyśmy dźwigali z pokojem i uśmiechem prawdziwym 😇

    OdpowiedzUsuń
  73. Anonimowy7.6.22

    Święty Antoni opiekuj się naszym najmłodszym synem i uproś dla Niego łaskę uzdrowienia duszy i ciała. Z góry Ci dziękuję.

    OdpowiedzUsuń
  74. Anonimowy17.6.22

    Św Antoni pomóż w odnalezieniu zaginionych ludzi, daj siłę rodzinie, daj wiarę i nadzieję...

    OdpowiedzUsuń
  75. Anonimowy27.6.22

    Proszę Cię św Antoni aby sędzina Józefa i mecenas Agnieszka i Krzysztof mnie obronili przed agresją sasiadow Jozefy jeździecki i wnuków 🙏
    Aby obronił mnie inspektor powiatowyi i wojewódzki wójt gminy i policja s także prokurator i strony aktywnie stanęły świadcząc w mojej obronie 🙏🙏🙏🙏🙏🙏🙏🙏🙏🙏🙏

    OdpowiedzUsuń
  76. Anonimowy1.7.22

    Św. Antoni dziękuję za Twoje wstawiennictwo i ogrom łask otrzymanych od Pana Boga w Trójcy Jedynego i za przyczyną Matki Najświętszej. Dziś błagam o uleczenie Gabrysi z choroby skóry. Wyproś dobrego lekarza, żeby jej pomógł.

    OdpowiedzUsuń
  77. Anonimowy2.7.22

    Św. Antoni proszę o pomoc w bardzo poważnych problemach zdrowotnych.

    OdpowiedzUsuń
  78. Anonimowy19.7.22

    A ja proszę Cię Święty Antoni, wylecz mnie z bezsenności i depresji i przygnębienia. Proszę, pomóż mi🙏🙏🙏🙏🙏🙏

    OdpowiedzUsuń
  79. Anonimowy19.7.22

    Świetny Antoni, proszę pomóz mi z bezsennością, depresją i przygnębieniem. Proszę cie bardzo, z całego serca mego, z całej duszy i z całych sił moich. Wysłuchajcie mnie proszę😫🙏🙏💓

    OdpowiedzUsuń
  80. Anonimowy20.7.22

    O sw,Antoni proszę o dobrą pracę dla córki o dobrego męża ułożenie sobie życia zgonie z wolą Bożą przywróć jej zdrowie i pros Boga aby się nią zajął za twoim pośrednictwem i innych świętych o nie opuszczaj nas

    OdpowiedzUsuń
  81. Anonimowy21.7.22

    Św Antoni ratuj Karola.

    OdpowiedzUsuń
  82. Anonimowy3.8.22

    O łaskę zdrowia, dobre wyniki badań lekarskich dla Gerarda, o światło Ducha Świętego dla lekarzy diagnozujących, łaskę zdrowia dla Gabrieli oraz siłę dla rodziców.
    Pilne

    OdpowiedzUsuń
  83. Anonimowy4.8.22

    Św. Antoni dziękuję za Twoje wstawiennictwo i ogrom łask otrzymanych od Pana Boga w Trójcy Jedynego i za przyczyną Matki. Św. Antoni Ty zawsze mnie wysłuchujesz. Opiekuj się moją rodziną i nadal oreduj za nami.

    OdpowiedzUsuń
  84. Anonimowy8.8.22

    Św. Antoni wyproś u Pana Boga w Trójcy Jedynego i za przyczyną Matki Najświętszej dobre wyniki i diagnozę dla mnie oraz o zdrowie dla męża i dzieci. Pomóż im rozwiązać trudne sprawy. Niech syn i córka spotkają dobre i uczciwe osoby, by założyć pobożne i szczęśliwe rodziny. A druga córka niech uzyska pokój i święte odprężenie zamiast ciągłego lęku. ŚW. ANTONI RATUJ.

    OdpowiedzUsuń
  85. Anonimowy10.8.22

    Mój Św. Orędowniku w niebie wyproś łaskę, aby ustąpiły u mnie dolegliwości związane z woreczkiem żółciowym. Synowi wyblagaj zdrowie i życie wolne od nałogów a najmłodszej córce prawidłowe wyniki krwi. Ty zawsze jesteś ze mną, ufam, że i w tym nam pomożesz.

    OdpowiedzUsuń
  86. Anonimowy15.8.22

    Św. Antoni pomóż bliskiej mi osobie otrząsnąć się z depresyjnych myśli dotyczących swojego wyglądu. Św. Antoni błagam ratuj ją i wyblagaj u Pana Boga zdrowie psychiczne jakie miała wcześniej. Matuchno oreduj za nami i zanieś prośbę do Twojego Syna. Duchu Święty użycz jej Swoich darów.

    OdpowiedzUsuń
  87. Anonimowy21.8.22

    Święty Antoni pukam do wszystkich drzwi o cud uzdrowienia dla .............
    Dziękuję za to co wczoraj
    usłyszałam.Bóg zapłać
    Jezu za przyczyną Twoich Świętych błagam
    Ty się nimi Zajmij.

    OdpowiedzUsuń
  88. Anonimowy24.8.22

    Św. Antoni dziękuję za Twoje wstawiennictwo i dobre wyniki badań lekarskich Gerarda. Mój kochany Święty prowadź nas zawsze Boża drogą.

    OdpowiedzUsuń
  89. Anonimowy4.9.22

    Św Antoni spraw aby lekarz
    pomógł temu dziecku
    i wyjął z nosa ten przedmiot
    który maluch wsadzil.

    OdpowiedzUsuń
  90. Anonimowy9.9.22

    Św Antoni proszę o pomoc w sprawie zabiegu stomatologicznego dla męża Jacka który ma duże problemy zdrowotne. Św. Antoni ratuj

    OdpowiedzUsuń
  91. Anonimowy17.9.22

    Św Antoni dziękuję za Twoje wstawiennictwo u Pana Boga w Trójcy Jedynego i Matki Boskiej i szczęśliwe zakończenie zabiegu stomatologicznego u męża Jacka i córki Ewelinki.

    OdpowiedzUsuń
  92. Anonimowy25.9.22

    Dziekuje za esxystkie laski otrzymane prosze o dobra smierc Sw Anyoni

    OdpowiedzUsuń
  93. Anonimowy25.9.22

    Prosze o odnalezienie zgibionej rzeczy Sw Antoni

    OdpowiedzUsuń
  94. Anonimowy26.9.22

    Proszę cię święty Antoni spraw aby rzecz zagubiona wróciła do nas

    OdpowiedzUsuń
  95. Anonimowy1.10.22

    Św Antoni proszę o pomoc mojemu synowi, który popadł w długi. Błagam wyproś u Pana Boga w Trójcy Jedynego i za przyczyną Matki Najświętszej łaskę roztropności i mądrości w gospodarowaniu i zarządzaniu pieniędzmi. Mój ukochany Patronie nie pozwól aby to złamało mu życie. Ratuj go.

    OdpowiedzUsuń
  96. Anonimowy18.10.22

    Św Antoni proszę w intencji wnuczka Gerarda o szczęśliwy przebieg szczepienia i zdrowie. Nasz ukochany Święty opiekuj się nim.

    OdpowiedzUsuń
  97. Anonimowy20.10.22

    Dziękuję za łaski otrzymane przez mojego wnuczka Gerarda, które Ty Św. Antoni wyprosiłes i wypraszasz nieustannie u Pana Boga i za przyczyną Matki Najświętszej.

    OdpowiedzUsuń
  98. Anonimowy24.10.22

    Św Antoni. Bardzo proszę pomóż mi w moich kłopotach finansowych tylko Tobie mogę powiedzieć to wszystko co kryje moja dusza,Ty wiesz wszystko najlepiej. Tobie mogę zaufać, błagam pomóż mi, bo czuje już, że nie daję rady,już nie wiem jak żyć, bądze jak dziecko we mgle...nie wiem jak żyć. Pomoz mi Św Antoni. Proszę pomóż 🙏

    OdpowiedzUsuń
  99. Anonimowy7.11.22

    Są Antoni módl się za n na mi

    OdpowiedzUsuń
  100. Anonimowy17.11.22

    Św. Antoni proszę Cię ratuj męża od ciężkiej choroby alkoholowej.

    OdpowiedzUsuń
  101. Anonimowy20.11.22

    Święty Antoni Padewski
    przyjdź z pomocą i na ratunek
    W trudnych dziedzinach życia
    moim wnukom i.ich mamie.
    Jezu za przyczyną sw. Antoniego
    Ty się nimi Zajmij.
    Bóg zapłać.Jezu ufam Tobie.

    OdpowiedzUsuń
  102. Anonimowy21.11.22

    Święty Antoni Padewski
    spraw żeby dzieci nie były
    głodne że względu na ciężką
    alergię pokarmowa i.miały zawsze co zjeść.
    Żeby osoby które ich
    karmią na stołówkach
    przestrzegały wydawanych
    zalecanych diet.
    Aby Tym dziecia nie zagrażalo
    niebezpieczeństwo.
    ŚwiętyAntoni weź ich w opiekę
    I chroń od złego
    Bóg zapłać

    OdpowiedzUsuń
  103. Anonimowy22.11.22

    Święty Antoni proszę abyś wyprosił u Pana Boga łaskę życia żywą wiarą dla naszej rodziny

    OdpowiedzUsuń
  104. Anonimowy22.11.22

    Proszę Święty Antoni zaopiekuj się Martą i jej dziećmi w ciężkim położeniu, wyproś u Pana Boga rozwiązanie jej problemów.

    OdpowiedzUsuń
  105. Anonimowy27.11.22

    Św Antoni proszę wyblagaj u P. Boga i za wstawiennictwem Maryi łaskę zdrowia psychicznego i fizycznego dla syna. Ratuj go, bo zaczyna się załamywać i nadużywać alkoholu. Niech wizyty lekarskie pomogą mu i aby częściej korzystał z Sakramentu Pokuty i Eucharystii.

    OdpowiedzUsuń
  106. Anonimowy29.11.22

    Święty Antoni liczę na Ciebie
    Z całego serca proszę pokieruj mną wskaż mi właściwą drogę
    i chroń mnie od złego.
    Pomóż podejmować słuszne
    decyzję mądre roztropnie
    abym nikogo nie krzywdzila
    ani słowem ani czynem.

    OdpowiedzUsuń
  107. Anonimowy5.12.22

    Święty Antoni proszę Cię o potrzebne łaski dla mojego syna, umocnij w dobrych postanowieniach. Wspomóż w trudnych egzaminach, rozjaśniaj niepewność, umocnij w wypełnianiu obowiązków, spokój pewności podejmowanych decyzji podczas egzaminu.

    OdpowiedzUsuń
  108. Anonimowy6.12.22

    Święty Antoni proszę Cię przemień mnie , uwolnij od utrapień duszy i ciała. O rozwiązanie utrapień w związku, Łaskę wiary i miłości małżeńskiej, rodzinę Bogiem silnej ❤️❤️❤️❤️

    OdpowiedzUsuń
  109. Anonimowy8.12.22

    Św.Antoni błagam cię o pomoc abyś pomógł mi zdobyć pieniądze na spłatę moich dłóguw uratować nasz dom samochód i abyś pomógł wyjść z nałogu mojemu synowi Sebastianowi aby znalazł dziewczynę i był szczęśliwy błagam cię pomóż mi

    OdpowiedzUsuń
  110. Anonimowy12.12.22

    Święty Antoni Padewski zlitij się
    i weź wiadome osoby w nieustającą opiekę .
    W Tobie wszyscy święci
    nieustanna nadzieja.

    OdpowiedzUsuń
  111. Anonimowy14.12.22

    Św. Antoni proszę o wyproszenie u Pana Boga w Trójcy Jedynego i za przyczyną Matki Najświętszej łaski zdrowia dla całej rodziny i dobrze przeżytą Spowiedź i Komunie Świętą na Boże Narodzenie.

    OdpowiedzUsuń
  112. Anonimowy17.12.22

    Święty Antoni proszę o wstawiennictwo u Pana Naszego o pilną pomoc finansową w mojej rodzinie oraz dla rodzin, które znalazły się w takiej samej sytuacji jak my. A ciężko jest myśleć o Bożym Narodzeniu gdy się nie na pieniędzy na podstawowe produkty.

    OdpowiedzUsuń
  113. Anonimowy24.12.22

    Św. Antoni dziękuję za to wszyscy moi domownicy przystąpili przed Świętami do Sakramentu Pokuty i Eucharystii. Św Antoni pomóż córce, jeśli jest taka wola Boga w Trójcy Jedynego znaleźć dobrego, religijnego chłopaka. Św Antoni działaj b proszę gorąco.

    OdpowiedzUsuń
  114. Anonimowy27.12.22

    Dziękuję za Sakramentu Pokuty i Eucharystii przyjete przez moją rodzinę na Święta Bożego Narodzenia. Św Antoni proszę wyblagaj nam potrzebne laski i opiekuj uj się moją rodziną nadal.

    OdpowiedzUsuń
  115. Anonimowy27.12.22

    Dziękuję za dobre przeżycie Świąt Bożego Narodzenia zwłaszcza za Sakrament Pokuty i Eucharystii. Sw Antoni proszę o pomoc w wiadomych Panu Bogu sprawach.

    OdpowiedzUsuń
  116. Anonimowy15.1.23

    Święty Antoni dziękuję za to , że zawsze jesteś że mną i zawsze wysłuchujesz moich próśb. Dziękuję Św. Antoni. Dzisiaj zwracam się z prośbą o pomoc o pozytywne rozwiązanie mojego problemu w pracy. Proszę o rozwiązanie zawilej sytuacji w pracy, o radość z pracy, o stabilność. Bardzo proszę pomóż mi Święty Antoni👃👃👃 .

    OdpowiedzUsuń
  117. Anonimowy15.1.23

    Sw. ANTONI Padewski do Ciebie ponownie się zwracam o pomoc i ratunek
    dla Tobie wiadomych dzieci w trudnych
    Dziedzinach ich życia żeby ich nikt
    Nie krzywdził żeby były obdarzone miłością i serdecznością żeby czuły się kochane i potrzebne.
    Sw. Antoni uproś u Milosiernego Boga
    dla nich zdrowie i dobrych rodziców
    Żeby nigdy nie zabrakło im jedzenia
    Miłości i serdeczności.
    Uproś dla nich spokojne dzieciństwo
    żeby dorośli nie obarczali ich swoimi
    konfliktami.
    Sw. Antoni nie opuszczaj ich w potrzebie i chron od złego.
    Bóg zapłać AMEN

    OdpowiedzUsuń
  118. Anonimowy21.1.23

    Święty Antoni modlę się do Ciebie o to, żeby Radek zaczął ze mną rozmawiać, żebyśmy się pogodzili i by było dobrze. Proszę Cię o zmianę jego zachowania wiem, że mogę na Ciebie liczyć.

    OdpowiedzUsuń
  119. Anonimowy21.1.23

    Święty Antoni proszę Cię o dobrego męża, a jeśli mamy być razem z tym chłopakiem to żeby zaczął ze mną rozmawiać.

    OdpowiedzUsuń
  120. Anonimowy23.1.23

    Dziękuję dziękuje Dziękuje

    OdpowiedzUsuń
  121. Anonimowy24.1.23

    Święty Antoni, proszę o łaskę zdrowia i wyjścia i niedoli.

    OdpowiedzUsuń
  122. Anonimowy25.1.23

    Święty Antoni Kochany dziękuje dziękuje dziękuje 🙏🙏🙏🙏🙏🙏

    OdpowiedzUsuń
  123. Anonimowy29.1.23

    Błagam Cię Sw Antoni o skuteczne wstawiennictwo za moim szwagrem ,który stracił pracę i nie może się nigdzie odnaleźć,daj mu proszę odpowiednich ludzi .Znasz jego sytuację bytową, proszę o dar pokory dla niego i łaskę zdrowia.

    OdpowiedzUsuń
  124. Anonimowy29.1.23

    Błagam Cię Sw Antoni o skuteczne wstawiennictwo za moim siostrzeńcem, który jest nonstop chory o łaskę zdrowia,żeby mógł chodzić do szkoły. O radość życia dla niego.Ulecz jego agresję, wycisz go.

    OdpowiedzUsuń
  125. Anonimowy29.1.23

    W Twoja opiekę oddaję mojego syna,proszę o łaskę zdrowia oraz rozwagi . Proszę o dar pokory i skromności.Prosze o mądry wybór szkoły.Zamierzam Ci jego dziewczynę. Ty sie nimi zajmij

    OdpowiedzUsuń
  126. Anonimowy31.1.23

    Święty Antoni proszę Cię o uzdrowienie moich nóg. Spraw aby wszystkie dolegliwości zniknęły. Proszę pomóż Św Antoni.🙏🙏🙏

    OdpowiedzUsuń
  127. Anonimowy2.2.23

    Święty Antoni proszę o uzdrowienie z choroby alkoholowej mojego męża i o spokój w rodzinie i dobra żonę i szczescie dla mojego syna.

    OdpowiedzUsuń
  128. Anonimowy11.2.23

    św Antonii proszę o miłość i przyjaciół i zdrowie i guzek aby mi zszedł i światło Ducha św i rozum i pokój i energię i logiczne myślenie i racjonalne i lepszą prace proszę oręduj za mną

    OdpowiedzUsuń
  129. Anonimowy12.2.23

    Proszę cię bardzo aby mój wujek się odnalazł

    OdpowiedzUsuń
  130. Anonimowy21.2.23

    SwAntoni proszę o zdrowie dla mego wnuczka Antosia

    OdpowiedzUsuń
  131. Anonimowy24.2.23

    Proszę Cię z całego matczynego serca o zdrowie w chorobie nerwów obwodowych mojej córki Klaudii. Proszę również o oddalenie lęku który dostałam przez chorobę córki

    OdpowiedzUsuń
  132. Anonimowy25.2.23

    SW.ANTONI MOJ PRZYJACIELU POMOZ MI ODZYSKAC SKRADZIONE PIENIADZE

    OdpowiedzUsuń
  133. Anonimowy8.3.23

    Święty Antoni bardzo dziękuję , zawsze mogę liczyć na Ciebie

    OdpowiedzUsuń
  134. Anonimowy11.3.23

    Swiety Antoni, dopomoz wszystkim, ktorzy blagaja o Twoja opieke i wstawiennictwo.

    OdpowiedzUsuń
  135. Anonimowy17.3.23

    św Antoni proszę o dobre wyniki badań i aby nie było powikłań.

    OdpowiedzUsuń
  136. Anonimowy17.3.23

    św Antoni proszę, aby Michał był obecny w moim życiu, aby udało nam się odbudować relację.

    OdpowiedzUsuń
  137. Anonimowy18.3.23

    Św. Antoni dziękuję za Twoje wstawiennictwo i ogrom łask otrzymanych od Pana Boga w Trójcy Jedynego i za przyczyną Matki. Dziś proszę o uwolnienie syna Karola z depresji, spotkanie na życiowej drodze ludzi, którzy mu pomogą w trudnej sytuacji życiowej i o dobrą żonę. Proszę działaj nasz Opiekunie.

    OdpowiedzUsuń
  138. Anonimowy5.4.23

    Św. Antoni prosimy Cię o znalezienie przyjaciół dla nas i dla naszej córki. Pomóż naszej córce aby nie czuła się samotna i odrzucona. Bądź z nami w tych trudnych chwilach

    OdpowiedzUsuń
  139. Anonimowy23.4.23

    Święty Antoni jesteś patronem spraw beznadziejnych a taka właśnie sytuacja jest w tej chwili. trwa operacja Maćka jego stan jest krytyczny. proszę żeby ją przeżył miej w opiece moją rodzinę i mnie

    OdpowiedzUsuń
  140. Anonimowy16.5.23

    Święty Antoni opiekuj się małym Patrykiem, który wczoraj miał operację serduszka . Chroń go i upros u Boga łaskę całkowitego wyzdrowienia . Miej też w opiece jego rodziców i oddal od nich wszystkie smutki i lęki.

    OdpowiedzUsuń
  141. Anonimowy29.5.23

    sw Antoni proszę Cię o zgodę w rodzinie

    OdpowiedzUsuń
  142. Anonimowy30.5.23

    Św Antoni proszę o wstawiennictwo u Boga o uzdrowienie i nawrócenie dla Tomasza, Bartłomieja i Agaty. O dobrą wierzącą żonę dla Grzegorza oraz o miłość dla rodziny. Spraw aby została ochrzczona moja wnuczka Kornelia.Świety Antoni wspieraj w trudnościach.

    OdpowiedzUsuń
  143. Święty Antoni przychodzę do Ciebie znów by przez Twoje wstawiennictwo uprosić u Boga łaskę przemiany serca dla chłopaka w którym jestem zakochana, ulecz jego stare rany i spraw aby się odnalazł, by znalazł w sobie odwagę. Jeśli zgadza się to z Bożą wolą proszę byśmy razem i stworzyli szczęśliwa rodzinę.

    OdpowiedzUsuń
  144. Proszę o znalezienie miłości życia, z którą będę szczęśliwa i założę rodzinę. A jeśli ją znalazłam to proszę o przemiane jego serca.

    OdpowiedzUsuń
  145. Św Antoni proszę, aby Radek chciał być obecny w moim życiu i aby udało nam się odbudować relację. Opiekuj się nim.

    Odpowiedz

    OdpowiedzUsuń
  146. Anonimowy12.6.23

    Św Antoni proszę aby Boża Sprawiedliwość przyszła na Józefę jej dzieci i wnuki 🙏🙏🙏

    OdpowiedzUsuń
  147. Anonimowy12.6.23

    Św Antoni broń nas przed oszustami i złodziejami ludźmi złymi i msciwymi 🙏🙏🙏

    OdpowiedzUsuń
  148. Anonimowy13.6.23

    Swiety Antoni, tyle o Tobie slysze, o Twoim wstawiennictwie. Blagam, jesli masz te moc wstawiennictwa u Boga, wypros uwolnienie z anoreksji/bulimi dla mnie. Jesli chcesz, to chociaz daj znak, uczyn cos dla mnie co potrwierdzi ze zechciales mi pomoc. Juz Tobie dziekuje. Amen.

    OdpowiedzUsuń
  149. Anonimowy13.6.23

    Swiety Antoni, moze Ty jestes wstanie sprawic ze znajde mojego meza albo on znajdzie mnie, bardzo dlugo czekam. Mysle ze jesli on sie pojawi juz wkrotce, w tym miesiacu lub tego lata, to obiecuje ze bede zawdzieczac ten cud Tobie, jest to sprawa prawie ze niemozliwa. Pragne zeby byl tym upragnionym prawdziwym mezczyzna, wierzacym i kochajacym Maryje katolikiem. Prosze Sw. Antoni. Blagam pomoz mi go znalesc, lub pomoz jemu znalesc mnie.

    OdpowiedzUsuń
  150. Anonimowy16.6.23

    Sw Antoni prosze o wysluchanie moich prosb , ktore zanosze w Koronce do Ciebie sw Antoni

    OdpowiedzUsuń
  151. Anonimowy17.6.23

    Święty Antoni, proszę o uzdrowienie mojego słuchu, wzroku, białaczki, cukrzycy i kręgosłupa. Proszę o uwolnienie z niemocy i o bliskie życzliwe relacje z córką i synem

    OdpowiedzUsuń
  152. Anonimowy27.6.23

    Umiłowany sw. ANTONI Padewski błagam Ciebie z całego serca o pomoc dla Julusia i Karolka
    W zdrowiu żeby dzieci mogły
    Szczęśliwie przeżyć urlop z mamą.
    Żeby nie nękały ich żadne choroby.
    Wstaw się sw. Antoni za nimi do Milosiernego Boga.
    Dziękuję sw. Antoni a szczęśliwy dojazd na miejsce urlopu.
    Spraw aby pobyt był zdrowy i szczęśliwy i aby dzieci nabrały siły.
    Spraw żeby na urlopie miały co jeść se względu na bardzo drastyczna dietę.
    Sw. Antoni pomóż rozszerzy Julkowi dietę na wiele innych produktów żywnościowych żeby miał co jeść.
    Błagam o pomoc w uzyskaniu odporności.
    JEZU TY SIE NIMI ZAJMIJ.
    MATKA MA VARDZO TRUDNO
    AMEN

    OdpowiedzUsuń
  153. Anonimowy2.7.23

    Święty Antoni proszę Cię o uzdrowienie mojej córki . Spraw aby wszystkie dolegliwości zniknęły. Proszę pomóż Św Antoni.🙏🙏🙏

    OdpowiedzUsuń
  154. Anonimowy3.7.23

    Święty Antoni, proszę o uzdrowienie mojego męża Mirosława. Pomóż Św. Antoni.

    OdpowiedzUsuń
  155. Anonimowy4.7.23

    Święty Antoni dziękuję za otrzymane łaski, proszę o uzdrowienie relacji z rodziną mojej córki Marty o żywą wiarę i błogosławieństwo dla nich. Twoja czcicielka.

    OdpowiedzUsuń
  156. Anonimowy10.7.23

    Ukochany Święty Antoni Padewski
    Błagam Ciebie o pomoc dla moich
    Bliskich którzy są w potrzebie
    Ty Wiesz jakie mają problemy i
    Trudne sprawy po ludzku nierozwiązywalne.
    Wskarz drogę i pomoc i rozwiązanie.
    Ulżyj im i rozjaśnij drogę ich życia.
    Błagam o pomoc dla nich.

    OdpowiedzUsuń
  157. Anonimowy13.7.23

    Św Antoni ratuj Syna Karola a na daj siły to wszystko znosic

    OdpowiedzUsuń
  158. Anonimowy13.7.23

    Proszę o gorące oredoanictwo u Pana Boga w Trójcy Jedynego i Matki Najświętszej w sprawie syna Karola, Błagam o Twoją szybką interwencję, uproszenie dla niego potrzebnych łask i sił dla całej rodziny. Mój kochany Święty działaj,.

    OdpowiedzUsuń
  159. Anonimowy13.7.23

    Niezawodny sw. ANTONI Padewski
    Błagam Ciebie o opiekę nad tymi
    Braćmi w każdej dziedzinie ich życia
    W Tobie moja nadzieja.
    Bóg zapłać. JEZU TY SIE NIMI ZAJMIJ

    OdpowiedzUsuń
  160. Anonimowy13.7.23

    Proszę cię Św.Antoni aby mój syn się opamiętał i przestał pić alkohol.

    OdpowiedzUsuń
  161. Anonimowy17.7.23

    SW. Antoni Padewski uproś Milosiernego Boga o miłosierdzie
    Rozwiązania mowy.dla Karolka.
    Jezu Ty się nim zajmij.
    Bóg zapłać.

    OdpowiedzUsuń
  162. Anonimowy19.7.23

    Sw.Antoni Padewski z całego serca
    Dziękuję Tobie za szczęśliwy urlop
    Moich wnuczków z ich mama.
    Jezu za przyczyną sw. ANTONIEGO
    chron ich nadal od wszelkiego złego
    AMEN

    OdpowiedzUsuń
  163. Anonimowy23.7.23

    Sw. ANTONI Padewski
    Błagam Ciebie czuwaj nad Julusiem. Jezu Ty się nim zajmij.

    OdpowiedzUsuń
  164. Anonimowy28.7.23

    Swiety Antoni prosze o laske uzdrowienia z choroby nowotworowej abym mogla wrocic do zycia i glosic sowo Pana naszego Jezusa Chrystusa. Amen

    OdpowiedzUsuń
  165. Anonimowy28.7.23

    Swiety Antoni prosze o laske uzdrowienia z uzaleznienia od narkotykow i choroby alkoholowej dla mojego bratanka Szymona aby uwolnil sie od wszelkich demonow, ktore zniewalaja jego dusze. Amen

    OdpowiedzUsuń
  166. Anonimowy30.7.23

    Św Antoni Ty zawsze mnie wspierasz i pomagasz. Błagam pomóż synowi pokonać depresję i alkoholizm a córkę odsun od rozwiedzionego mężczyzny. Ratuj moją rodzinę i wypraszaj u Chrystusa siły na pokonanie złego, który rujnuje nasze relacje rodzinne. Św Antoni działaj i proś za nami Matkę Najświętszą o pomoc i potrzebne łaski. Bądź naszym Orędownikiem. Ufam Ci i modlę się słowami pieśni,, jeśli szukasz cudów idź do Antoniego wszelkich łask dowody odbierzesz od niego".

    OdpowiedzUsuń
  167. Anonimowy6.8.23

    Sw.ANTONI Padewski jestem Tobie dłużna bardzo wielka wdzięczność
    za wszelką pomoc i opiekę nad moimi bliskimi.
    Ciągle błagam Ciebie o wstawiennictwo u Milosienego Boga
    o pomoc I ratunek dla nich w trudnych
    dziedzinach ich życia
    Czuję Twoja opiekę na każdym
    kroku.
    Jezu za przyczyną sw. ANTONIEGO
    PADEWSKIEGO TY się nami
    zajmij. Bóg zapłać.

    OdpowiedzUsuń
  168. Anonimowy11.8.23

    Umilowany sw. Antoni Padewski blagam Ciebie o pomoc dla moich
    Bliskich w trudnych dziedzinach ich życia. Proszę uproś dla nich
    Dobry wypoczynek żeby ich nikt nie
    Krzywdził słowem ani czynem
    Ty Ojcze wiesz jakie mają na problemy i trudności.
    Weź ich w opiekę i chton od złego.
    BÓG Zapłać.

    OdpowiedzUsuń
  169. Anonimowy12.8.23

    Sw. ANTONI dziękuję i proszę o dalszą opiekę i wsparcie.
    Ty Wiesz ze jest im bardzo potrzebna.
    Bóg zapłać.

    OdpowiedzUsuń
  170. Anonimowy22.9.23

    Błagam Ciebie o pomoc swiety Antoni Padewski dla naszej rodziny
    Ty Wiesz jakie mamy strapienia i kłopoty ze zdrowiem i codziennymi
    Kłopotami.
    Pomóż nam rozwiązywać codzienne trudne sprawy które są po ludzku
    Nierozwiazywalne.
    Wstaw się za nami do Milosiernego
    BOGA o pomoc I ratunek w trudnych dziedzinach naszego życia.
    AMEN



    OdpowiedzUsuń
  171. Anonimowy26.9.23

    Błagam Ciebie sw. ANTONI PADEWSKI zaopiekuj się Julkiem
    I pomagają mu w trudnych dziedzinach życia.
    Poprowadź go właściwą droga
    I daj mu siły do pokonywania trudności.
    Obdarz Go miłością najbliższych żeby czuł się kochany.
    Pomóż mu i daj mądrość i siły.
    Jezu Ty się Nim zajmij.
    AMEN

    OdpowiedzUsuń
  172. Anonimowy30.9.23

    SW.Antomi Padewski blagam o
    Pomoc i opiekę dla Juliana.
    Daj mu pomóc w rozwiązaniu jego
    Trudności problemów i słabości.
    Wspieraj go w każdej chwili dobrej
    I złej. Nie opuszczaj go daj mu
    Wsparcie i wskaż drogę życia.
    Jezu Ty się Nim zajmij.
    Bóg zapłać.

    OdpowiedzUsuń
  173. Anonimowy2.10.23

    Św Antoni zgubiłam torebkę z dokument i pieniędzmi pomoz mi odnaleźć

    OdpowiedzUsuń
  174. Anonimowy2.10.23

    Sw. Antoni pomóż,aby syn znalazł pracę w poprzednim zakładzie pracy,wypraszaj nam łaski zdrowia, spokoju i rozwiązanie spraw trodnych, zwycięstwo z nieprzyjaciółmi,aby się wszystko dobrze ułożyło. Wstawiaj się za nami do Jezusa Miłosiernego i Matki Najświętszej o laskę zdrowia dla mnie i całej rodziny. Módl się za nami i weź nas pod swoją opiekę. Chroń nas od nieszczęść. Sw. Antoni pomóż nam w odnalezieniu spokoju. Jezu Ufam Tobie. Amen.

    OdpowiedzUsuń
  175. Anonimowy2.10.23

    ŚWIĘTY ANTONI PADEWSKI DZIĘKUJĘ ZA NIEUSTANNĄ OPIEKĘ. PROSZĘ, BŁAGAM, POMÓŻ MI TERAZ. SPRAW ŻEBYM BYŁA ZDROWA. UFAM TOBIE BARDZO I WIERZĘ W MOC TEJ MODLITWY. WSTAW SIĘ ZA MNĄ I MOIMI DZIEĆMI DO BOGA.

    OdpowiedzUsuń
  176. Anonimowy21.10.23

    Św. ANTONI BŁAGAM DOPOMÓŻ ABYM ZNALAXLA DOWÓD I KARTĘ MOJEGO MĘŻA, ŻEBYSMY SIE NIE KŁÓCILI. DOPOMÓż nam

    OdpowiedzUsuń
  177. Anonimowy4.11.23

    Swiety Antoni Padewski
    Ratuj moich bliskich w potrzebie
    Amen

    OdpowiedzUsuń
  178. Anonimowy5.11.23

    Św.Antoni proszę Cię o cud w mojej sprawie. Znasz mój ból i troski, od ponad 6 lat proszę o to miłosierdzie. Kiedyś już mi pomogłeś w beznadziejnej sprawie za co z całego serca DZIĘKUJĘ. Proszę znów zaopiekuj się moja prośba i dopomóż

    OdpowiedzUsuń
  179. Anonimowy5.11.23

    Swiety Antoni Padewski blagam Ciebie o pomoc dla moich Bliskich i
    Prowadź nas właściwą drogą
    bo jesteśmy słabi i samotni.
    Bóg zaplac

    OdpowiedzUsuń
  180. Anonimowy5.11.23

    Swiety Antoni Padewski blagam Ciebie o pomoc dla moich Bliskich i
    Prowadź nas właściwą drogą
    bo jesteśmy słabi i samotni.
    Bóg zaplac

    OdpowiedzUsuń
  181. Anonimowy6.11.23

    Swiety Antoni Padewski czuwaj i prowadź rodziców moich wnuków
    dobra i. troskliwa drogą o ich zdrowie
    rozwój wiarę nadzieję miłość
    Spokojne i szczęśliwe dzieciństwo.
    Amen

    OdpowiedzUsuń
  182. Anonimowy7.11.23

    Swiety Antoni Padewski blagam Ciebie o pomoc w opiece nad moimi wnukami. Ty wszystko wiesz i widzisz.
    Amen

    OdpowiedzUsuń
  183. Anonimowy15.11.23

    Błagam Ciebie o swiety Antoni
    Padewski zaopiekuj się Kasia
    I jej dziećmi.
    Przyjdz im z pomocą i na ratunek
    w trudnych dziedzinach ich życia.
    Żeby ich nikt nie krzywdził
    ani słowem ani czynem.
    Bądź ich opiekunem i wstaw się za nimi do Milosiernego Boga.
    Wzywam Ciebie na pomoc bo
    dzieją się rzecz po ludzku
    nierozwiazywalne.

    OdpowiedzUsuń
  184. Anonimowy16.11.23

    Święty Antoni blagam o opiekę
    nad nami w tych bardzo trudnych
    Chwilach naszego życia.
    Nie opuszczaj nas w potrzebie
    I przedstaw. Miłosiernemu Bogu
    nasze problemy I zmartwienia.
    Bóg zapłać. Amen.

    OdpowiedzUsuń
  185. Anonimowy18.11.23

    Swiety Antoni Padewski chron nasze dzieci od złych ludzi złych zdarzeń
    chorób uproś Milosiernego Boga
    O wyleczenie ich dolegliwości ichorob
    Pomagaj im nieustannie i bądź
    Ich opiekunem.
    Amen

    OdpowiedzUsuń
  186. Anonimowy19.11.23

    Sw.Antoni Padewski blagam Ciebie bardzo uzdrow nas psychicznie
    I fizyczne Amen

    OdpowiedzUsuń
  187. Anonimowy22.11.23

    Swiety Antoni Padewski blagam Ciebie o pomoc dla moich Bliskich i opiekę nad Nimi.
    Blagam Ciebie nie opuszczaj nas w tych trudnych chwilach mnaszego życia.
    Bądź naszym przewodnikiem
    i wskazuj nam drogę każdego dnia.
    Obdarz dzieci miłością uproś Milosiernego Boga o zdrowie dla nich
    kochających rodziców spokojne dzieciństwo dobry rozwój i żeby nigdy nie były głodne.
    Amen. Zastąp dziecia dziadka który
    odszedł do Boga. AMEN

    OdpowiedzUsuń
  188. Anonimowy22.11.23

    Swiety Antoni Padewski blagam Ciebie o pomoc dla mojej mamy żeby nie cierpiała zachowaj ja od cierpień ibolu. Użyj jej w tych ciężkich chwilach. Blagaj Cierpiącego Jezusa
    o pomoc o ratunek dla niej.
    Jezu Ty się nią zajmi.j
    Jezu Ty się nią zajmij
    Jezu Ty się nią za j mij
    Blagam o pomoc I wstawiennictwo
    Świętego Antoniego w tych ciężkich i tragicznych chwilach dla niej.
    AMEN

    OdpowiedzUsuń
  189. Anonimowy22.11.23

    Swiety Antoni Padewski blagam Ciebie o pomoc dla mojej mamy żeby nie cierpiała zachowaj ja od cierpień ibolu. Użyj jej w tych ciężkich chwilach. Blagaj Cierpiącego Jezusa
    o pomoc o ratunek dla niej.
    Jezu Ty się nią zajmi.j
    Jezu Ty się nią zajmij
    Jezu Ty się nią za j mij
    Blagam o pomoc I wstawiennictwo
    Świętego Antoniego w tych ciężkich i tragicznych chwilach dla niej.
    AMEN

    OdpowiedzUsuń
  190. Anonimowy25.11.23

    Swiety Antoni pomóż nam żyć
    po stracie dziadka ojca i meza.
    Opiekuj się nami prowadź jasna drogą
    Pomóż wykonywać nasze trudne obowiązki z którymi trzeba się zmierzyć.
    Chron dzieci i obdarz je zdrowiem
    mądrością i dobrym dzieciństwem.Spraw żeby nigdy nie
    chodziły głodne i obdarzane były
    Miłością.
    Jezu Ty się nimi i nami zajmij.
    Amen

    OdpowiedzUsuń
  191. Anonimowy30.11.23

    Swiety Antoni Padewski blagam Ciebie o pomoc w wykonywaniu obowiązków które musimy wykonać
    Daj nam siły i umiejętności w
    pokonywaniu trudności.
    Naucz nas pomagać.
    Bądź naszym opiekunem
    i spraw żeby dzieci nie były zaniedbane i opuszczone.
    Swiety Antoni Padewski pomóż nam
    w codziennych trudnych obowiązkach
    które nas czekają a nie mamy
    umiejętności.Swiety Antoni Padewski prowadź nas za rękę żeby ani bab c ia ani dzieci nie były opuszczone i zaniedbane.
    JEZU TY SIE NAMI ZAJMIJ
    Za przyczyną św Antoniego Padewskiego

    OdpowiedzUsuń
  192. Anonimowy1.12.23

    Swiety Antoni Padewski blagam Ciebie weź nas pod swoją opiekę i prowadź drogą która nam pomoże w tych trudnych chwilach.
    Znajdź rozwiązanie które nam pomoże.
    Pomóż nam r ozwiazac te trudne zadania które nas czekają. Spraw aby dzieci nie były poszkodowane i opuszczone.Ulzyj w cierpieniu babcispraw żeby dzieci nie były głodne miały kochającą rodzinę opiekę i żeby miały szczęśliwe dzieciństwo
    Jezu Ty się nami zajmij i nie opuszczaj nas w tych ciężkich chwilach. AMEN

    OdpowiedzUsuń