Nowenna do św. Antoniego (3)

Modlitwa na każdy dzień Nowenny

W imię Ojca i Syna, i Ducha Świętego. Amen.

Święty Antoni Padewski, z łaski Bożej stałeś się niezrównanym Orędownikiem we wszystkich naszych potrzebach zarówno doczesnych, jak i wiecznych. Wielu do Ciebie się ucieka i doznaje pomocy. Twoja cześć rozbrzmiewa po całym świecie. Ufni więc w Twoją opiekę i pomoc, serdecznie błagamy, abyś wyprosił nam u Boga łaskę dobrego życia na co dzień; wyjednaj nam również te łaski, o jakie przychodzimy Ciebie prosić ku chwale Boga w Trójcy Jedyngo. Amen.

Rozważanie III

Nasza ufność Bogu

Zawierzyć Bogu nie jest łatwo. Nie zawsze rozumiemy zrządzenia Boże i drogi Jego Opatrzności. Niekiedy zdaje się nam, że Bóg nas opuścił. Niekiedy uważamy, że sami lepiej urządzilibyśmy ten świat, na którym żyjemy. Wynika to z faktu, że człowiek mało wie, a o wszystkim jest gotów decydować. Święty Antoni - chociaż wybitny uczony - odznaczał się głębokim zawierzeniem Bogu. Jemu z ufnością powierzył losy swego życia.
Bez zaufania nasze życie jest niezwykle uciążliwe. Czy ufam Bogu, który chce mojego dobra?
Zaufaniem w Twoją Opatrzność - obdarz nas, Panie.
Szczęściem wynikającym z ufności Tobie - obdarz nas, Panie.
Wzmocnieniem naszych sił duchowych przez pokładanie nadziei w Tobie - obdarz nas, Panie.

Módlmy się:
Obciążeni grzechami. Panie, lękamy się Twej sprawiedliwości i nie smiemy sami zaniesć naszych modlitw. Zwracamy się do Ciebie przez przyczynę świętego Antoniego, który tylu ludziom okazał swoją skuteczną pomoc, daj nam ufność bezgraniczną w Twoje miłosierdzie i odpuszczenie wszystkich naszych grzechów. Przez Chrystusa. Pana naszego. Amen.

3 komentarze:

  1. Anonimowy13.8.13

    o powrót do zdrowia Grzegorza

    OdpowiedzUsuń
  2. Anonimowy9.3.15

    SW. Antoni wyjednaj mi łaskę u Naszego Pana, jesteś moją ostatnią nadzieją Od dwóch lat się modlę o cudowne uzdrowienie mojego synka, z ufnością prosiłam świętych o wstawiennictwo i nic. Już nawet nie wiem jak i do kogo się modlić o cud, już nie mam siły, ale wiara moja jest ogromna.

    OdpowiedzUsuń
  3. Anonimowy6.4.16

    Proszę o pomoc i łaski w pracy

    OdpowiedzUsuń